اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بیش از ۲۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در گیلان به بهره‌برداری رسید

۲هزار و ۶۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

بیش از ۲۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در گیلان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در چهارمین روز از هفته دولت و در آئین افتتاح ۲ هزار و ۶۴ واحد مسکن شهری و روستایی گیلان که به‌صوررت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: این واحدهای مسکن ملی در حوزه های شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۹۲۳میلیارد تومان به صورت نمادین با بهره برداری از واحدهای مجتمع یاس فاز۲ مسکن مهر رشت تحویل شد.

وی با ابراز خرسندی از اقدمات دولت سیزدهم در حوزه مسکن در گیلان گفت: از این میزان احداث شده ۶۱۰ واحد در حوزه جهش تولید مسکن شهری و یک هزار و ۳۲۱ واحد در حوزه جهش تولید مسکن روستایی بوده است.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان از ۲هزار و ۶۴ واحد بهره برداری شده در استان، ۱۱۲مسکن مددجویی کمیته امداد و ۲۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی است.

عباسی با بیان اینکه همزمان با افتتاح این واحدهای مسکن در استان، ۱۲ باب تجاری نیز در قالب خدمات روبنایی نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شده است، تصریح کرد: اشتغال و مسکن ۲ برنامه راهبردی دولت است بر اساس  آمار ۲۵هزار و ۱۴۶واحددر قالب جهش تولید  مسکن در گیلان در حال ساخت است

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۱۰۰هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در گیلان گفت: ۱۱۹هزار و ۳۸ نفر برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۲۶ هزار و ۴۲۱نفر واجد شرایط بودند که تا کنون حدود هفت هزار نفر وجه اولیه را واریز کردند.

استاندار گیلان یکی از اهداف ساخت مسکن در این استان را خانه‌دار کردن زوج‌های جوان دانست و افزود: در بخش جوانی جمعیت‌ ۹۰۹ خانواده واجد شرایط شناخته شدند که برای ۲۳۵ خانواده پرونده تشکیل شده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول