اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

افتتاح هزار و ۲۰۰ واحد مسکن ملی در البرز

استاندار البرز گفت: علاوه براین یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز در شهر جدید مهستان افتتاح می‌شود و درمجموع درهفته دولت شاهد افتتاح ۲ هزار و۷۰۰ وحد مسکونی هستیم‌.

افتتاح هزار و ۲۰۰ واحد مسکن ملی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت در آیین بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان البرز بصورت ویدئو کنفرانس با رییس جمهور درسراسر کشور، گفت: مشکلاتی مانند آسانسور و نمای ساختمان با توجه به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان درتعهد دولت نیست ولی در تلاش برای رفع آنها هستیم.

وی بیان کرد: امروز با حضور رییس جمهوری ۱۰۰ هزار واحد مسکونی درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد که یک هزار و ۲۰۰ واحد مربوط به استان البرز بود.

عبداللهی گفت: علاوه براین یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز درشهرجدید مهستان افتتاح می شود و درمجموع درهفته دولت شاهد افتتاح ۲ هزار و۷۰۰ وحد مسکونی هستیم‌.

استاندار البرز با بیان اینکه موضوع مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: تلاش‌های بسیاری در حوزه بافت‌های فرسوده و بازسازی آنها، بازآفرینی شهری و استفاده از تعاونی‌های مسکن چه شاغل و چه بازنشسته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن درحال انجام است.

وی یاد آور شد: براین اساس با هماهنگی و فراخوان به تعاونی های مسکن همراه با استفاده از بخش خصوصی که بسته های تشویقی، امتیاز و خدمات ویژه برای آنها پیش بینی شده گام‌های بلندی را در ادامه اجرای طرح‌های نهضت مسکن برخواهیم داشت.

استاندار البرز اضافه کرد: از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شده در استان البرز که امروز شاهد افتتاح آن بودیم ۴۷۴ واحد درشهرک ابریشم است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های لازم را از جمله درمانگاه ، مسجد، مدرسه و هرآنچه که نیاز شهرک‌های مسکونی جدیدالاحداث است تامین کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول