اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر منصوب شدند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس دوازدهم در استان بوشهر از انتصاب اعضای هیات نظارت بر انتخابات این استان با حکم رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس خبر داد.

اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، خلیل رضایی رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس دوازدهم در استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با حکم آیت الله مدرسی رئیس هیات مرکزی، حجت الاسلام عبدالکریم بحرینی، مهدی مهرانگیز، حسین حیدری، عبداله محبوبی و خلیل رضایی به عنوان اعضای هیات نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر منصوب شدند.

وی افزود: طبق قانون روند بررسی صلاحیت‌ها بعد از نام‌نویسی نهایی داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر آغاز می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس دوازدهم در استان ادامه داد: ملاک عمل این هیات، حرکت در چارچوب قانون و دوری از هرگونه جهت‌گیری سیاسی و جناحی است و برای حراست از حقوق مردم و داوطلبان تلاش می‌کند.

این مقام مسؤول اضافه داشت: بر اساس اصل ۹۹ قانون اساسی، تنها نهاد ناظر بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان است و در خصوص بررسی شایستگی‌ها و صلاحیت‌ها طبق قانون جدید عمل خواهد کرد.

وی گفت: رعایت دقیق قانون، بی‌طرفی و نداشتن جهت‌گیری مسوولان به‌ویژه ناظران و مجریان انتخابات موجب افزایش اعتماد مردم به دست اندرکاران امر انتخابات و مشارکت حداکثری می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول