اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعزام بیش از ۱۷هزار زائر اربعین از خراسان رضوی با اتوبوس به مرزهای غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۷هزار و ۳۰۰زائر مراسم اربعین از این استان از ۲۷مرداد تا پایان چهارم شهریور از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای عازم مرزهای غربی کشور شدند.

اعزام بیش از ۱۷هزار زائر اربعین از خراسان رضوی با اتوبوس به مرزهای غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جعفر شهامت اظهار کرد: مسافران یاد شده با استفاده از ۴۹۷دستگاه اتوبوس به پایانه‌های مرزی به ویژه مرز مهران اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: هم‌زمان با اعزام مردمی، موکب‌ها و خادمان آن‌ها نیز از تاریخ ۲۷مرداد تا چهارم شهریور با استفاده از ۱۲۰دستگاه اتوبوس و ۸۰۰دستگاه کامیون حامل تجهیزات و وسایل موکب‌ها به عتبات عالیات اعزام شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود اوج سفر‌ها و اعزام ناوگان اتوبوسی در محدوده زمانی هشتم تا دوازدهم شهریور روی دهد.

شهامت اظهار کرد: در اربعین سال گذشته هزار و ۶۹سرویس مستقیم اتوبوس از استان به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه اعزام شد که امسال پیش‌بینی ما این است حداقل بین ۲۰تا۳۰درصد افزایش تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای داشته باشیم.

وی افزود: تعداد اتوبوس‌های فعال در سال گذشته در طرح اربعین ۶۴۸دستگاه بود که از شهرستان‌های مختلف استان خدمات‌دهی آن‌ها انجام شد و پیش‌بینی می‌شود امسال به بیش از هزار دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی نیاز داشته باشیم لذا به دنبال به‌کارگیری سرویس کارخانه‌ها هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول