اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح 8000 واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 8000 واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل با اعتبار 1200 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‎شود.

افتتاح 8000 واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، بیک مداح اظهار کرد: افتتاح 8000 واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل با اعتبار 1200 میلیارد تومان در هفته دولت انجام می‎شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: 8077 طرح عمرانی با اعتبار 1500 میلیارد تومان در هفته دولت به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در حوزه عمران روستایی نیز در این هفته دولت 77 پروژه طرح هادی و آسفالت روستایی با اعتبار 300 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در احداث این واحدها و اجرای پروژه ها، برای تعداد 8 هزار و 770 نفر اشتغال زایی به صورت مستقیم انجام شده و تاکید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بکارگیری وجذب نیروهای بومی هر منطقه است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: در این طرح های هادی روستایی اجرای بیش از 322 هزار متر مربع کفسازی و آسفالت انجام شده است.

بیک مداح ادامه داد: این تعداد پروژه عمرانی که نقش مستقیمی در امید آفرینی، رفاه و آسایش مردم دارد، به تمامی شهرهای استان تعلق دارد و همچنین تنها گوشه ای از فعالیت های در حال اجرا در سطح استان است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های شاخصی در حوزه های مسکن شهری با ساخت 3 هزار و 947 واحد، حوزه عمران روستایی با اجرای بیش از 200 طرح هادی روستایی و مسکن روستایی با ساخت بالغ بر21 هزار واحد در سطح استان در حال اجرا هستند، اما در آستانه هفته دولت و بعد از یک تجربه موفق در محله امیر آباد زابل اکنون کار ساماندهی محله حسن آباد زابل با 105 هزار متر مربع اجرای آسفالت و با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش‌های یکسال گذشته در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شاهد رشد شاخص‌های عمرانی بودیم بطوری که شاخص های مسکن روستایی به 48 درصد و اجرای طرح هادی به 22 درصد رسیده است.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول