اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکلات مردم قبل از ایجاد نارضایتی و نا امیدی رفع شود

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که بسیاری از مشکلات مردمی با پیگیری‌ در شهرستان و استان رفع می‌شود گفت: نباید اجازه دهیم مشکلات و مطالبات تبدیل به نارضایتی و نا امیدی شود.

مشکلات مردم قبل از ایجاد نارضایتی و نا امیدی رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: دشمنان ما با هرگونه پیشرفت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخالف بوده‌اند و همه ما  اقدامات دشمن با هدف اخلال در انقلاب و نظام را به وضوح درک کرده‌ایم. 

وی با اشاره به این‌که دشمن سال گذشته یک جنگ ترکیبی به راه انداخت و کشور را ماه‌ها درگیر خود کرد، افزود: امروز شاهد هستیم که دشمنان می‌خواهند فضای یأس و نا امیدی را در جامعه حاکم کنند و از این فضا برای تحقق اهداف شوم خود بهره‌گیری کنند. 

جمشیدیان با تأکید بر این‌که مسؤولان در قبال جایگاه مسؤولیتی خود تکالیف زیادی بر دوش دارند، تصریح کرد: مدیران باید وظیفه‌ای که به آن‌ها محول شده است را پیگیری کنند و به دور از حواشی  به مردم خدمت کنند. 

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که بسیاری از مشکلات مردمی با پیگیری‌ در شهرستان و استان حل می‌شود، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات و مطالبات تبدیل به نارضایتی و نا امیدی شود، آن زمانی که تمامی مشکلات به مذاکرات و غرب گره زده می‌شد گذشته و باید مطابق با رویکرد جدید عمل کنیم. 

وی افزود: هر ماه برای حفظ امنیت و آسایش شهدایی را داریم و سربازان این مرز و بوم همواره برای اقتدار نظام در حال تلاش هستند، ما مسؤولان باید به گونه‌ای خدمت کنیم تا شرمنده خون شهدا نشویم. 

جمشیدیان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پایان سال، گفت: همه باید در حد توان خود برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات و امید آفرینی اقدام کنند، پروژه‌هایی که آماده بهره‌برداری است بعد از اربعین تا پایان سال افتتاح خواهد شد. 

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به حضور مسؤولان اجرایی در مناطق شهری و روستایی شهرستان، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها و نهادها مصوبات جلسات را پیگیری کنند تا مشکلات سریع‌تر حل شود. 

وی با تاکید بر ضرورت تلاش جهادی و شبانه‌روزی برای حل مشکلات گفت: ضرورت دارد ادارات ظرفیت‌هایی را که دارند با دیگر ارگان‌ها و ادارات به اشتراک بگذارند تا در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت بالاتر استفاده شود. 

جمشیدیان همچنین بیان کرد: توجه به جهاد تبیین امری مهم و ضروری است و باید از تمام روش‌های موجود در فضاهای حقیقی و مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره‌گیری شود. 

پایان پیام/۶۳۱۲۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول