اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

حرم سامرا 10 روز قبل از اربعین+عکس و فیلم

جمعی از زائران در حالی که 10 روز تا اربعین حسینی باقی مانده است، به زیارت حرم امامین عسکریین علیهماالسلام در سامرا مشرف شده‌اند. موکب‌های پذیرایی از زائران هم شبانه‌روز به زائران خدمت می‌کنند.

حرم سامرا 10 روز قبل از اربعین+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حرم امامین عسکریین علیهماالسلام امسال هم میزبان زائران اربعین حسینی است و از روزهای گذشته حرم سامرا مملو از زائرانی است که از راه‌های دور و نزدیک به زیارت مشرف شده‌اند.

در این مکان مقدس که خانه پدری امام زمان (عج) است، موکب‌های پذیرایی از زائران نیز از روزهای گذشته فعال شده و نه تنها سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام، بلکه میان وعده صبح و عصر هم به زائران می‌دهند.

حرم امامین عسکریین (ع) در آستانه اربعین

در این مکان مقدس هر لحظه موکب‌ها مشغول خدمت‌رسانی هستند و زائران از کوچک و بزرگ پس از طی کردن مسیر بیش از یک هزار و ۵۰۰ متری از پارکینگ تا صحن و شبستان حرم، با استقبال گرم موکب‌های اربعینی مواجه می‌شوند و دیگر این مسیر برایشان سخت نیست. البته همچنان اتوبوس‌هایی که از سیطره‌های اولیه تا حوالی شبستان حرم فعالیت داشتند، در خدمت زائران هستند و به صورت شبانه‌روز زائران را منتقل می‌کنند.

امین شریعتی، فرمانده قرارگاه اربعین سامرا و بلد با اشاره به اینکه موکب‌های اربعین از اول شهریور فعالیت خود را آغاز کردند، می‌گوید: خدمات این موکب‌ها تا سه روز پس از اربعین ادامه دارد.

در ادامه تصاویری از حال و هوای حرم سامرا ۱۰ روز مانده تا اربعین حسینی را مشاهده می‌کنید:

 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول