اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گشایش حساب پیشرفت و عدالت در گلستان

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گلستان گفت: باید حساب پیشرفت و عدالت در استان‌ها مفتوح می‌شد که در گلستان هم ایجاد شده است.

گشایش حساب پیشرفت و عدالت در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، روح الله صلبی، بعدازظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهارکرد: در بند یک تبصره 16 مجموع جزء یک تخصیصی در گلستان از 806 میلیارد تومان اعتبار، 914 معرفی به بانک شده و 91 درصد آن پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گلستان افزود: در جزء دوم از هزار و 400 میلیاردی که به استان تخصیص یافته، هزار و 417 میلیارد تومان به بانک معرفی شده است که از این میزان بیش از 900 میلیارد تومان معادل 50 درصد پرداخت شده و گلستان رتبه برتر را در این حوزه به دست آورده است.

وی بیان کرد: در تسهیلات تبصره 18 هم حداقل 22 میلیارد ریال به هر استان اختصاص یافته که علاوه بر آن منابع دیگری براساس شاخص‌های محرومیت و جمعیت اختصاص می‌باید که ما انتظار داریم که به استان ویژه توجه شود.

صلبی اضافه کرد: در توزیع استانی بند الف تبصره 18، از مبلغ 400 میلیارد تومان نقدی و 525 میلیارد تومان اسناد خزانه، مجموع 524 میلیارد و 800 میلیون تومان تخصیص یافته است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گلستان گفت: باید حساب پیشرفت و عدالت در استان‌ها مفتوح می‌شد که در گلستان هم ایجاد شده است.

وی در خصوص سهم دستگاه‌ها هم عنوان کرد: سهم جهاد کشاورزی 15 درصد، صمت 15 درصد، راه پنج درصد، میراث 12 درصد، تعاون 6 درصد و 17 درصد معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور است.

صلبی ادامه داد: توزیع پرداخت بند ب تبصره 18 هم از مبلغ 146 میلیارد تومان، هشت درصد سهم بنیاد علوی، سه درصد بنیاد کرامت، امور عشایری سه درصد، بسیج سه درصد، حمایت از صنایع پنج درصد، اداره کل زندان‌ها سه درصد، بنیاد برکت 11 درصد، کمیته امداد 16 درصد بهزیستی 19 درصد است.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول