اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

از بخارا تا هگمتانه به مناسبت هفته بوعلی برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: ویژه برنامه شب شعر همدان و بزرگداشت مقام پزشک به مناسبت هفته بوعلی و روز همدان به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در محل آرامگاه بوعلی برگزار می‌شود.

از بخارا تا هگمتانه به مناسبت هفته بوعلی برگزار می‌شود

عاطفه زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ویژه برنامه شب شعر همدان و بزرگداشت مقام پزشک به مناسبت هفته بوعلی و روز همدان به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و محفل ادبی هگمتانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه در محل آرامگاه بوعلی روز یکشنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد افزود: در این نشست شاعران همدانی اشعار خود با موضوع همدان، بوعلی سینا و پزشکان را قرائت و از مقام پزشک قدردانی می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: در این نشست از برخی پزشکان  پیشکسوت استان که با کتابخانه‌های عمومی استان همکاری دارند، به نمایندگی از جامعه پزشکی تقدیر خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: برخی از محققان و نویسندگان همدانی نیز از همدان و بوعلی خواهند گفت و شاعران پیشکسوت و جوان همدانی نیز اشعار خود با موضوع همدان، بوعلی و پزشک را قرائت خواهند کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این نشست به صورت زنده  از طریق اسکای روم به آدرس  skyroom.online/ch/hamadanpl/farhangi پخش خواهد شد.

پایان پیام/۸۹۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول