اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شاخص بهبود محیط کسب و کار لرستان «۵.۹» و رو به رشد است

رئیس اتاق بازرگانی لرستان شاخص ملی کسب و کار در استان را ۵.۹۹ اعلام کرد و‌گفت: این رتبه نشان از بهبود فضای کسب و کار در استان دارد.

شاخص بهبود محیط کسب و کار لرستان «۵.۹» و رو به رشد است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد خاکی ظهر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در حال برگزاری است، با اشاره به طرح ملی پایش محیط کسب و کار، اظهار کرد: اتاق بازرگانی لرستان نیز از سال ۹۴ شروع به اجرای این طرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس روش‌های توسعه یافته، اتاق بازرگانی نیز با همان رویکرد گزارشات فصلی را از آسیب‌شناسی و شرایط کسب و کار در استان تهیه می‌کرد.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان شاخص ملی کسب و کار در استان را ۵.۹۹ اعلام و تصریح کرد: این رتبه نشان از بهبود فضای کسب و کار در استان دارد.

خاکی، غیرقابل پیش‌بینی بودن و تامین نبودن برخی مواد اولیه تولید، دشواری تامین مالی از بانک‌ها و بی‌ثباتی سیاست‌ها را مهمترین موانع کسب و کار بیان کرد.

وی با بیان اینکه درصدد حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال هستیم، افزود: از این‌رو بخش‌های دانش‌بنیان را در این زمینه بکار خواهیم گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان در خصوص برخی اهداف برنامه هفتم توسعه اقتصادی، خاطرنشان کرد: دنبال کردن اهداف آرمانی در برنامه هفتم، رشد اقتصادی سالانه ۸ درصد، ایجاد سالانه یک میلیون شغل از جمله این اهداف است.

خاکی ادامه داد: چنانچه قانون بهبود کسب و کار توسط دستگاه‌های متولی اجرایی شود، بسیاری از موانع کسب و کار حل خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول