اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی همدان در مهرماه

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در همدان خبر داد و گفت: این مهم در مهرماه امسال در ایام هفته نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی همدان در مهرماه

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری راهپیمایی بزرگ خانوادگی در همدان خبر داد و گفت: این مهم در مهرماه در ایام هفته نیروی انتظامی امسال پیش از شروع کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با اخذ مجوزات لازم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش پیاده‌روی با حضور گسترده مردم از شبکه سوم سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد افزود: استقبال از این همایش نشان از شادابی و نشاط مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همچنین پایتخت تاریخ و تمدن دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه مجوزات لازم این مراسم باشکوه با هماهنگی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و وزیر ورزش و جوانان اخذ شده است یادآور شد: این همایش بزرگ خانوادگی همه ساله برگزار می‌شود اما امسال در راستای بزرگداشت مقام شهدای استان و کنگره ملی ۸ هزار شهید نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: جزییات این همایش بزرگ توسط مدیرکل ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های همگانی استان به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

پایان پیام/89033/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول