اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون استاندار تهران: گذرنامه زیارتی در مرکز تهران تا ۲۴ ساعت تحویل داده می‌شود

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: صدور گذرنامه در مرکز تهران به صورت ۲۴ ساعته، در مراکز استان‌ها تا ۴۸ ساعت و در شهرستان‌ها تا ۷۲ ساعت تحویل داده می‌شود.

معاون استاندار تهران: گذرنامه زیارتی در مرکز تهران تا ۲۴ ساعت تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، سادات مدیرکل امنیتی استانداری و جنتی عطائی مدیرکل پست استان تهران در راستای بررسی فرآیند تجزیه و توزیع گذرنامه‌های اربعینی زائرین از منطقه پستی جنوب غرب استان تهران بازدید کردند.

طی این بازید عبدالرضا جنتی‌عطائی مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه اظهار کرد: روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه عادی و زیارتی ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: در تهران گذرنامه‌ها از 2 حوزه صدور دریافت و در ۶ منطقه توزیع می‌شود و زائرینی که عجله دارند، می‌توانند گذرنامه‌ها را در این مراکز تحویل بگیرند.

مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه از صدور گذرنامه در 2 حوزه به صورت شبانه‌روزی خبر داد و گفت: صدور گذرنامه در مرکز تهران به صورت ۲۴ ساعته، در مراکز استان‌ها تا ۴۸ ساعت و در شهرستان‌ها تا ۷۲ ساعت تحویل داده می‌شود.

جنتی‌عطائی با بیان اینکه زمانی که بارکد تخصیص و مرسوله تحویل پست داده شود، توزیع انجام می‌شود، گفت: گاهی بارکد وجود دارد اما مرسوله تحویل پست نشده که هموطنان باید به این نکته توجه کنند.

 وی ادامه داد: شرکت ملی پست با طراحی سامانه‌ای با عنوان سرویس پست یافته مدارک هویتی پیدا شده‌ای که تحویل پست می‌شود را به صاحبان اصلی آنها تحویل می‌دهد و این سامانه برای دومین سال متوالی به منظور بازگرداندن مدارک، اشیا و اسناد گمشده زائران در طی ایام اربعین حسینی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل پست استان تهران خاطرنشان کرد: سرویس پست یافته در مراسم جاماندگان اربعین حسینی نیز برای شهروندان تهرانی ارائه می‌شود.

در ادامه محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران نیز اظهار کرد: با همت همکاران و فعالیت شبان‌ روزی، گذرنامه‌ها صادر و با کمترین زمان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: هر چند صدور گذرنامه در طول سال انجام می‌شود ولی در مقطع اربعین فعالیت همکاران پست مضاعف می‌شود و تلاش می‌شود راهپیمایی بزرگ اربعین به همت همه انجام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول