اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهیدان اکبری زارع دربردسکن

استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان بردسکن به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهیدان اکبری زارع دیدار کرد.

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهیدان اکبری زارع دربردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، استاندار خراسان رضوی به همراه نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهیدان اکبری زارع دیدار کرد.

 

یعقوبعلی نظری در این دیدار گفت: همه ما وظیفه داریم آرمان های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به بینش و بصیرت شهیدان گفت: شهدا با معرفت عمیقی که به افعال خود داشتند در این صحنه ها حضور پیدا کرده و به شهادت رسیدند و هم اکنون نیز ناظر بر اعمال و اقدامات ما هستند.

وی با بیان اینکه نشر ارزش های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.

نظری افزود: رسیدگی به امور خانواده های شهدا، سعادت و افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود و بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه ای همگانی است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول