اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح ۵۹۱ پروژه هفته دولت در آزادشهر

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: تعداد ۵۹۱ پروژه با اعتبار ۷۱۹ میلیارد تومان و ۵۵۲ نفر اشتغالزایی در آزادشهر کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

افتتاح ۵۹۱ پروژه هفته دولت در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سیدجوادکریمی ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه‌های هفته دولت شهرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهارکرد: در هفته دولت تعداد ۵۹۱ پروژه با اعتبار ۷۱۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۵۲ نفر در شهرستان بهره‌برداری شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی تصریح‌کرد: از این تعداد ۱۰۶پروژه  با اعتبار ۶۱۸ میلیارد تومان عمرانی و ۴۸۲ پروژه با اعتبار ۱۰۱ میلیارد تومان اقتصادی و اشتغالزا است.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان‌کرد: افتتاح پست ۴۶۳ کیلوولت با اعتبار ۲۷۵ میلیارد تومان، گازرسانی به روستای " رحیم‌آباد" و ۱۳ واحد صنعتی شهرستان با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان، روکش آسفالت و بهسازی ۱۳ کیلومتر از مسیر آزادشهر به شاهرود و بالعکس با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های مهم هفته دولت شهرستان است.

* تخصیص ۳۳۶ میلیارد تومان، ره‌آورد سفر رئیس‌جمهور به گلستان

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان ادامه داد: در سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان، ۲۸ مصوبه با اعتبار ۶۹۸ میلیارد تومان برای شهرستان آزادشهر تصویب شد که تاکنون مبلغ ۳۳۶ میلیارد تومان آن تخصیص یافته‌است و بخش اعظمی از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده‌است.

کریمی گفت: در سفر استاندار گلستان به شهرستان ۱۰۰ مورد تصویب شد که تاکنون ۵۲ مصوبه اجرا، ۲۷ مصوبه در حال اجرا و ۲۰ مصوبه در دست بررسی است.

وی بیان کرد: در هفته دولت بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی،ورزشی؛مذهبی در شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول