اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دولتی‌های قم مشکل مسکن و شغل جامعه ایثارگری را حل کنند

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم داشته‌های امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگران دانست و گفت: ایثارگران و شهدا در مسیر دفاع از خاک وطن از جان و مال خود گذشتند و امروز هم نوبت ما است که با رعایت قانون و استفاده از ظرفیت‌های موجود، از هیچ تلاشی نسبت به جامعه ایثارگری دریغ نکنیم.

دولتی‌های قم مشکل مسکن و شغل جامعه ایثارگری را حل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در دفتر خبرگزاری فارس در قم حضور یافت و در جمع خبرنگاران این رسانه گفت: دولتمردان برای خدمت به مردم در تلاش هستند و هفته دولت فرصتی برای تکریم آنان و معرفی دستاوردهای دولتی‌هاست.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید به مباحث حوزه ایثار و شهادت نگاهی ویژه داشته باشند، اضافه کرد: خبرگزاری فارس از رسانه‌های مورد علاقه بنده است چراکه تا به امروز در حوزه ایثار و شهادت اقدامات مطلوبی را انجام داده است و ارتباط مطلوبی با بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از آغاز هفته دولت با نام شهدا در قم یاد کرد و گفت: حضور بر سرمزار شهدا و برگزاری یادواره شهدای کارمند در ابتدای هفته دولت با توجه ویژه استاندار جدید قم انجام شده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که بدون واسطه در دسترس جامعه مخاطب خود باشیم، تصریح کرد: برای رفع مشکلات و موانع سرراه خانواده شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

هنرمند خاطرنشان کرد: اینکه ایثارگران نسبت به مشکلات خود سخنی به میان نمی‌آوردند به معنای مشکل نداشتن نیست بلکه نشان از کرامت آن‌هاست؛ جامعه ایثارگری قم جامعه بزرگواری است و این موضوع رسالت ما را نسبت به آنان مضاعف می‌کند، ما توقع داریم که مسئولان استان نگاهی ویژه به جامعه ایثارگران داشته باشند البته که منظور ما خلاف قانون عمل کردن نیست بلکه می‌خواهیم در خط قانون حمایت از این افراد صورت گیرد، تامین اشتغال، مسکن و تبدیل وضعیت در قانون آمده است و به امید خدا که این حمایت‌ها به صورت کامل اجرایی شود.

وی داشته‌های امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگران دانست و گفت: ایثارگران و شهدا در مسیر دفاع از خاک وطن از جان و مال خود گذشتند و مردانگی خود را ثابت کردند و امروز هم نوبت ما است که با رعایت قانون و استفاده از ظرفیت‌های موجود از هیچ تلاشی نسبت به جامعه ایثارگری دریغ نکنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تصریح کرد: معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان از اولویت‌های مورد نیاز جامعه اسلامی است، این معرفی باید به زبان هنر و با خلاقیت صورت گیرد تا تاثیرگذار باشد.

وی از اختصاص یک درصد بودجه نهادها و دستگاه‌های مختلف به موضوعات فرهنگی به ویژه فرهنگ حوزه ایثار و شهادت یاد کرد و گفت: ما نمی‌گوییم که این اعتبار را به ما بدهند بلکه می‌خواهیم دستگاه‌ها خودشان در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت و هزینه کنند تا بتوانند شهید زین‌الدین‌ها را تربیت کنند.

هنرمند بر لزوم دیدار دولت‌مردان و کارمندان و مدیران دستگاه‌های دولتی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: پیامبر و امام علی(ع) نسبت به مجروحین و خانواده شهدا عنایتی ویژه داشتند و رفتار آنان باید الگوی ما باشد، اکنون این انتظار از دستگاه‌ها وجود دارد که بیشتر در میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور یابند.

 

وی ادامه داد: ایثارگران و خانواده شهدا با کرامت هستند و اگر هم مشکلی داشته باشند حرفی از مشکل نمی‌زنند اما این وظیفه دستگاه‌ها است که به دیدار آنان رفته و ضمن تکریم، به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول