اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شروع دومین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب در بوشهر

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب ویژه هفته دولت در بوشهر خبر داد.

شروع دومین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عباس مطاف مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر شامگاه امروز در نشست هماهنگی جشنواره رسانه‌ای هفته دولت استان بوشهر از برگزاری دومین جشنواره رسانه ای خبر خوب ویژه هفته دولت در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: آثاری که در بازه زمانی یکم تا ۱۲ شهریورماه تولید شده باشند، در دومین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب شرکت داده می‌شوند.

وی افزود: خبرنگاران و عکاسان استان، از ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و آثاری که در بازه زمانی مذکور، تولید و به دبیرخانه ارسال شده باشد، شرکت داده می‌شوند.

این مقام مسؤول ادامه داد: از خبرنگاران، عکاسان و اهالی رسانه استان برای مشارکت در جشنواره دعوت به عمل می‌آید و انتظار می‌رود آثار خود را در زمینه خدمات و اقدامات دولت تا قبل از اتمام موعد مقرر ارسال فرمایند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر اعلام داشت: خبرنگاران از طریق پورتال استانداری بوشهر به آدرس ostb.ir آثار خود را ارسال کنند.

مطاف در ارتباط با نحوه ارسال در پورتال استانداری نیز بیان کرد: خبرنگاران با ورود به پورتال استانداری، خبرها و یا تصاویر و پوسترها و اینفوگرافی را برای شرکت در جشنواره، در یک فایل مجزا، زیپ کرده و ارسال کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر به محورهای جشنواره اشاره کرد و گفت: عکس، عکس‌نوشته، اینفوگرافی، پوستر، گزارش خبری، خبر، مصاحبه تفصیلی، گفت‌وگو، یادداشت، مقاله، چندرسانه‌ای، موشن‌گرافی، تایپوگرافی و متون کوتاه مجازی از جمله محورهای جشنواره است.

وی اضافه داشت: بیشترین آثار تولیدی، بیشترین خبر و پربازدیدترین خبر نیز از محورهای دیگر دومین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول