اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خدمات خوب دولت به درستی توصیف نشده است

امام جمعه پل‌دختر اطلاع‌رسانی در زمینه بیان خدمات دولت سیزدهم را ضعیف توصیف کرد و گفت: خدمات بسیار خوب و شایان ذکری در دولت آیت‌الله رییسی رقم خورده که انتظار می‌رود اصحاب رسانه و خبرنگاران در این ایام عملکرد دولت را در پوشش خبری به اطلاع مردم برسانند.

خدمات خوب دولت به درستی توصیف نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: توصیه‌های نماینده ولی فقیه در استان در بحث انتخابات را باید جدی گرفت که این سفارش‌ها برای کل شهرستان‌های لرستان و نصب‌العین می‌باشد.

وی افزود: به طور قطع این حرف همه ائمه جمعه لرستان در راستای حضور حداکثری مردم درانتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

امام جمعه پل‌دختر بر برگزاری انتخابات در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: سلامت انتخابات و حضور حداکثری جهت نا امید ساختن دشمن در این رویداد حائز اهمیت است و مردم ایران اسلامی و به تبع لرستان یک بار دیگر در سالی که در آن قرار داریم با حضور پرشور برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در نظام اسلامی می‌افزایند.

وی افزود: انتخابات امانت الهی است و عوامل اجرایی باید انتخابات را با جلب اعتماد مردم سالم تحویل دهند که به طور قطع در شهرستان پلدختر این اتفاق خوب رقم خواهد خورد.

موسوی به هفته دولت اشاره کرد و با تبریک این هفته و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، یادآورشد: طرح‌هایی از دستاوردهای دولت سیزدهم، هر روز بر اساس روز شمار این هفته آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی اطلاع‌رسانی در زمینه بیان خدمات دولت سیزدهم را ضعیف توصیف کرد و افزود: خدمات بسیار خوب و شایان ذکری در دولت آیت‌الله رییسی رقم خورده که انتظار می‌رود اصحاب رسانه و خبرنگاران در این هفته عملکرد دولت را در پوشش خبری به اطلاع مردم برسانند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: مدیران و مسوولان بدانند دولت انقلابی است و کار، فعالیت و حرکت انقلابی و جهادی می‌طلبد، بنابراین هرکس نمی‌تواند در این مسیر دولت را هم‌راهی کند،کنار رفته و جای خود را به نیروی جهادی و تازه‌نفس دهد.

وی به مسایل بین‌المللی اشاره کرد و گفت: نوید پیوستن جمهوری اسلامی ایران به جمع کشورهای عضو بریکس موفقیتی بزرگ برای دولت سیزدهم محسوب و پیوستن به پیمان شانگهای نیز در جایگاه خود و در انظار بین‌الملل حائز اهمیت است.

موسوی به سفر رییس جمهور به اجلاس کشورهای عضو بریکس اشاره کرد و یادآورشد: رییس جمهور فرانسه درخواست سفر به این اجلاس را داشت اما از او دعوت به عمل نیامد، در حالی که ایران با عزت و افتخار در این اجلاس حضور پیداکرده و رییس جمهور کشور ما سخنران اجلاس بود.

وی افزود: اجلاس بریکس در راستای بیرون آمدن مبادلات تجاری و اقتصادی بین کشورها از هژمونی دلار آمریکا با حضور سران کشورها برگزارشد که می‌تواند در اقتصاد دنیا تحول ایجاد کند.

امام جمعه پل‌دختر به پنجم شهریور بزرگ‌داشت محمد بن زکریای رازی و روز داروسازی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی کمتر از ۲۵ درصد داروهای مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شد اما اکنون به برکت پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی، این میزان به بیش از ۹۰ در صد رسیده که دستاورد عظیمی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول