اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بررسی مطالبات مردمی خراسان جنوبی در میز خدمت

مسئولان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی همزمان با دومین روز از هفته دولت در محل برگزاری نماز جمعه پشت میز خدمت برای پاسخگویی و بررسی مشکلات مردم نشستند.

بررسی مطالبات مردمی خراسان جنوبی در میز خدمت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی امروز در تمام پایگاه‌های نماز جمعه استان خراسان جنوبی برپا شد. 

در مرکز استان نیز مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مختلف در محل مسجد جامع المهدی (عج) پاسخگوی سئوالات و درخواست‌ها و مطالبات مردم بودند که مورد استقبال نماز گزاران و مردم قرار گرفت.

سیدمحمدرضا طالبی در بازدید از میز خدمت دستگاه‌های اجرایی و بررسی روند خدمات‌دهی و پاسخگویی مدیران که در مسجد و مصلی المهدی (عج) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: میز خدمت اقدام مؤثری در راستای حل و بررسی مشکلات مردم است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، مردمی بودن است، افزود: در همین راستا بایستی مسئولان به صورت مستمر پاسخگوی مردم باشند لذا برای دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، در تجمعات مختلف و از جمله محل ستاد نماز جمعه در طول سال میز خدمت برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: میزهای خدمت دستگاه‌ های اجرایی در راستای بررسی و پیگیری مشکلات مردم در دیدارهای چهره به چهره برپا می شود.

طالبی با اشاره به حضور حداکثری مسئولان استانی و شهرستانی در میز خدمت امروز به مناسبت هفته دولت، گفت: تمام مطالبات و درخواست‌های مردم در این میزهای خدمت پیگیری می‌شود و مسئولان پاسخگویی خوبی به مردم دارند.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: برپایی میزهای خدمت در هفته آینده و طول سال ادامه خواهد داشت. 

وی با ذکر اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که مسئولان باید اقدامات انجام شده را برای مردم بیان کنند، افزود: خدمات دولت و نظام در راستای امید آفرینی جامعه و در مقابله با سمپاشی‌ های رسانه‌ای دشمنان باید برای مردم بازگو شود.

پایان پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول