اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رییس کل دادگستری: اقدامات زیربنایی مهم در هرمزگان در حال انجام است

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: استاندار هرمزگان همیشه در صحنه حاضر بوده و در مباحث مختلف از جمله بحث قاچاق سوخت محکم ایستاد و زمینه ساز اتفاقات خوبی در این حوزه شد.

رییس کل دادگستری: اقدامات زیربنایی مهم در هرمزگان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز در دیدار با استاندار هرمزگان ضمن تبریک هفته دولت افزود: عزم همه ارکان نظام برای خدمات رسانی به مردم جزم است و با وجود تمام دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها، قوای سه‌گانه بدون توسل به اقدامات نمایشی و فضاسازی به دنبال راه افتادن کار مردم و حل چالش‌ها هستند.

وی تاکید کرد: استاندار هرمزگان طی ۲ سال گذشته در تعامل با دستگاه قضایی زمینه ساز اقدامات بسیار مهم و زیر بنایی برای توسعه استان بوده است که نتایج آن در سالیان آینده خود را نشان خواهد داد و نماینده عالی دولت در استان با تمام توان در میدان بوده و کارهای بزرگی انجام داده که قابل تقدیر است.

قهرمانی خاطر نشان کرد: استاندار هرمزگان همیشه در صحنه حاضر بوده و در مباحث مختلف از جمله بحث قاچاق سوخت محکم ایستاد و زمینه ساز اتفاقات خوبی در این حوزه شد.

روحیه تعامل استاندار با دستگاه قضایی قابل تقدیر است

رئیس کل دادگستری هرمزگان یادآور شد: روحیه تعامل و همکاری استاندار با دستگاه قضایی قابل تقدیر است و در این مدت چالشی میان دو قوه وجود نداشته و همواره تلاش شده با نگاه تعاملی مسائل حل شود.

استاندار هرمزگان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه وظیفه دولت و سایر قوا کمک به مردم و حل مسائل و مشکلات آن‌ها است، گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های دولتمردان و تمام ارکان نظام، حضور مؤثر در صحنه های خدمت‌رسانی و تلاش برای کاستن از مشکلات مردم است.

مهدی دوستی با تأکید بر اینکه کار کردن برای مردم افتخار است، افزود: برای مردم آنچه مهم است کارکرد نظام و تلاش‌هایی است که قوای مختلف برای افزایش رفاه و کاهش مشکلات انجام می دهند و از همین رو همکاری و تعامل همه جانبه برای توسعه کشور مورد نیاز است.

تعامل خوبی در استان در جریان است

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: تعامل خوبی بین قوای مختلف به ویژه قوه مجریه و قضائیه وجود دارد و در سطح استان هم تمام تلاش بر این است که در همین مسیر حرکت کنیم و هدف رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با توجه به اشراف در حوزه حکمرانی هوشمند، همین است که مشکلات مردم را با بهترین روش و در سایه همکاری و هم افزایی حل کنیم.

وی با اشاره به اجرای پایلوت طرح حکمرانی هوشمند در استانداری، در تعامل با دستگاه قضایی استان، تصریح کرد: اجرای این طرح باعث شد در مبارزه با فسادهای موجود در استان با کمک دستگاه قضایی بهتر عمل کنیم.

دوستی اضافه کرد: تلاش دولت در سطح استان حل چالش‌های اساسی مردم و توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌ها است و موفقیت‌های خوبی نیز در این خصوص حاصل شده که بخش بزرگی از این موفقیت‌ها حاصل تعامل سازنده با دستگاه قضایی است.

در پایان این دیدار که با حضور دادستان مرکز هرمزگان و اعضای شورای قضایی استان برگزار شد، رئیس کل دادگستری هرمزگان با اهدای لوح از تلاش‌های استاندار هرمزگان در همکاری و تعامل با دستگاه قضایی قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول