اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت 690 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا انتهای تیرماه از محل اعتبارات بند ب تبصره 16 بیش از یک هزار پرونده به موسسات عامل معرفی شده و تا کنون 690 میلیارد ریال تسهیلات برای 450 طرح در استان تامین شده است.

پرداخت 690 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

حسین برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تا انتهای تیرماه از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ بیش از یک هزار پرونده به موسسات عامل معرفی شده است و تا کنون ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۵۰ طرح در چهارمحال و بختیاری تامین شده است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از هفته گذشته با مشارکت بنیاد برکت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای اشتغال‌زایی در طرح‌های کشاورزی، زیربخش‌های دام، طیور، آبزیان، شیلات، اصلاح و نوسازی باغات و جایگاه‌های دام، تکثیر کلنی زنبورعسل و حذف و جایگزینی باغات قدیمی آغاز شده است.

وی افزود: ۲ برابر اعتباراتی که از سوی جهاد کشاورزی استان پرداخت شده است توسط نهادهای حمایتی مانند ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد و بنیاد برکت در بخش کشاورزی پرداخت شده است و از ابتدای سال تا کنون برای یک هزار و ۵۰۰ نفر در بخش‌های کشاورزی و زیربخش‌های آن اشتغال ایجاد شده است.

برزگر اضافه کرد: یکی از مصوبات سفر ریاست‌جمهوری با استان ساماندهی سامانه‌های نوین آبیاری به منظور ارتقای بهره‌وری آب در بخش کشاورزی است.

وی توضیح داد: به همین منظور با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی سامانه آبیاری نوین برای ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای هرچگان آغاز شده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول