اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح 6 پروژه شاخص برق ساوه همزمان با هفته دولت

با حضور ویدیئو کنفرانسی وزیر اقتصاد و دارایی 6 پروژه شاخص توزیع برق شهرستان ساوه افتتاح و اجرایی شد.

افتتاح 6 پروژه شاخص برق ساوه همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان برگزار شد، 6 طرح شاخص توزیع برق شهرستان ساوه با اعتباری بالغ بر 195 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان ساوه در تشریح این طرح‌ها به خبرنگار فارس گفت: احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی ۲۵ روستا در بخش مرکزی و نوبران در طرح بهارستان اجرایی شد که بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان صرف هزینه در بر داشت.

رضا فرهادی افزود: طرح روستا محور بهارستان برنامه‌ای پنج ساله بوده که اجرای آن از سه سال گذشته در کشور آغاز شده و طرحی کاملا روستا محور و با هدف بهسازی و باز مهندسی تمامی تجهیزات شبکه و ارتقا کیفیت خدمات‌دهی به مشترکان روستایی است.

وی اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی تبدیل سیم به کابل با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در طول ۸۱ کیلومتر را دیگر طرح اجرایی دانست و گفت: یکی از مهمترین طرح‌های اجرا شده در هفته دولت بحث برق رسانی به پروژه‌های مسکن ملی ساوه بود که در این راستا ۱۹۵۴ انشعاب با اعتبار ۶۷ میلیارد تومانی اجرایی گردید.

رییس شرکت توزیع برق شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: اصلاح پست‌های رفع ضعف ولتاژ و اصلاح پست زمینی در ساوه و شهرصنعتی کاوه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومانی، اجرای طرح‌های قدرت مانور با اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی و اجرای طرح اصلاح شبکه روشنایی معابر با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان از دیگر طرح هایی بود که امروز به زیرساخت های حوزه برق شهرستان ساوه افزوده شد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول