اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره‌برداری از ۵۹۵ میلیارد تومان پروژه هم‌زمان با هفته دولت در قوچان

فرماندار قوچان گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۱۳۰ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۵۹۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، بخش خصوصی، تملک و استانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۵۹۵ میلیارد تومان پروژه هم‌زمان با هفته دولت در قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، عباسعلی صفایی صبح امروز در نشست خبری هفته دولت در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است زیرا عدم توجه به این پروژه‌ها خسارت‌های مادی و معنوی را برای مردم به وجود می‌آورد.

وی بابیان اینکه سال گذشته هم‌زمان با هفته دولت ۱۰۶ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد، افزود: امسال در حوزه اعتباری و تعداد پروژه با رشد قابل‌توجهی روبرو هستیم به‌طوری‌که ۱۳۰ طرح بااعتباری بالغ‌بر ۵۹۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، بخش خصوصی، تملک و استانی آماده و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف شده‌اند اقدامات و فعالیت‌های دوساله دولت را احصاء و در اختیار مردم قرار دهند، گفت: در زمینه کلنگ زنی پروژه ا نیز تغییری در تعداد نسبت به سال گذشته رخ نداده و عملیات اجرایی ۳۴ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۶۰ میلیارد تومان در این هفته آغاز می‌شود.

صفایی با یادآوری این موضوع که پروژه خط انتقال آب شرب از سد تبارک تا تصفیه‌خانه این شهر از طرح‌های شاخص این هفته بوده که بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان کرد: هم‌اکنون شیرهای برداشت در حال نصب بوده و در زمینه اعتبارات اگر تعدیلی صورت بگیرد شاید مبلغ افزایش پیدا کند.

وی بهره‌برداری از پست فوق توزیع برق بااعتباری بالغ‌بر ۹۲ میلیارد تومان را یکی دیگر از پروژه‌های مهم این هفته در قوچان دانست و خاطرنشان کرد: هم‌زمان با هفته دولت آسفالت راه ۲۴ روستا از محل قیر مصرفی و تهاتری به میزان ۷۸ هزار مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد که اگر قیر به‌صورت تهاتری تأمین نمی‌شد به‌جز زیرسازی باید ۲۳ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه صرف می‌شد.

فرماندار قوچان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و ساخت یک هزار و ۱۰۳ واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان تصریح کرد: ۹۵ درصد تفاهم‌نامه‌ها با بانک‌های عامل منعقدشده و علاوه بر پرداخت ۱۲ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض و ۴۰ هزار پاکت سیمان، ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

پایان پیام/۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول