اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هفته دولت فرصتی برای بیان موفقیت‌های خیره کننده‌ ایران اسلامی است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: باید درهفته دولت موفقیت‌های و پیشرفت‌های خیره کننده‌ ایران اسلامی را بیان کرد تا جلوی تحریف و سیاه‌نمایی دشمن گرفته شود.

هفته دولت فرصتی برای بیان موفقیت‌های خیره کننده‌ ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تفسیر سوره مسد، اظهار داشت: چند نکته از این سوره مبارکه قابل استفاده می‌باشد مال و اموال چاره کار نمی‌شود مگر مال و اموالی که در راه خدا هزینه شود.

وی افزود: زن ابولهب گردنبند قیمتی خود را با سوگند در راه مخالفت با پیغمبر خدا که مسیر حق بود مصرف کرد خدا هم گردنبندی از آتش به گردن او خواهد افکند نسبت فامیلی ولو با پیغمبر خدا هم باشد مزیتی حساب نمی‌شود مگر اینکه فرد اهل تقوا باشد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه داد: ابولهب عموی پیغمبر بود اما مورد لعن خدا قرار گرفت ولی سلمان اهل فارس بود و هیچ نسبت فامیلی با پیغمبر نداشت اما منا اهل البیت شد اعلام برائت از دشمنان خدا و رسول و دین خدا از وظایف هر مسلمان است این سوره مبارکه با اعلام برائت از ابولهب و همسر او آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا، چهارم شهریور روز کارمند را به همه کارکنان ادارات و نهادها تبریک گفت و افزود: از آنها می‌خواهم در خدمتگزاری خالصانه به مردم دریغ نورزند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم و سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال ۶۰ توسط منافقین، ما قربانی تروریسم هستیم ۱۷ هزار شهید از زن و مرد و پیر و جوان در این راه تقدیم انقلاب کردیم و مقام معظم رهبری می‌فرمایند، از عظمت این ملت با این شهادت‌ها ظاهر می‌شود.

وی یادآور شد: تلاش‌های هدفمند دولت در مسیر تعامل با کشورهای منطقه و کشورهای مهم مستقل جهان قابل تقدیر است سفر وزیر خارجه به عربستان این تعاملات با کشورهای منطقه را وارد فاز جدیدی کرد باید کمیسیون‌های اقتصادی دو کشور ایران و عربستان برای برقراری ارتباطات اقتصادی فعال شود.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: عضویت ایران در پیمان مهم بریکس یک پیروزی مهم دیپلماتیک دیگر برای ایران اسلامی بود پیمان و مجموعه‌ای که ۳۰ درصد مساحت جهان و ۴۱ درصد جمعیت جهان را شامل هستند تعامل با این مجموعه عظیم می‌تواند آینده روشنی را برای اقتصاد ایران داشته باشد به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.

معاون حوزه علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: باید درهفته دولت موفقیت‌های و پیشرفت‌های خیره کننده‌ ایران اسلامی را بیان کرد تا جلوی تحریف و سیاه‌نمایی دشمن گرفته شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا توضیح داد: کنگره عظیم اربعین حادثه‌ای بی‌نظیر در عالم است عاشورا و اربعین مهم‌ترین ابزار برای شناساندن اسلام ناب محمدی و شیعه به دنیاست اربعین یکی از راه‌های زنده نگه داشتن شعائر الهی و ارزش‌های زیبای انسانی مثل ایثار نوع دوستی وحدت حق طلبی عدالت معجزه بزرگ امام حسین است که باید از ظرفیت عظیم آن بهره‌برداری کرد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه هفته دولت و قشر بسیج ادارات و کارمندی را به دولتمردان و مسؤولان دولتی حاضر در شهرستان تبریک گفت و بیان داشت: تقویت روحیه بسیجی در همه کارکنان و مسؤولان لازم است و انتظار داریم طرح‌ها و پروژه‌های آغاز شده و وعده داده شده به مردم را با سرعت بیشتر و اقدامات و فعالیت‌های جهادی و انقلابی در اسرع و بهره‌برداری برساندند تا مردم مزه شیرین خدمت خالصانه و بی منت دولت انقلابی را بچشند.

انتهای پیام/88028

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول