اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری: توسعه استان با نگاه دقیق و علمی پیش‌ رفته است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت‌هایی که در زمینه توسعه استان رخ داده است، همگی با نگاه آمایشی، عاقلانه، دقیق و علمی بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری: توسعه استان با نگاه دقیق و علمی پیش‌ رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان و پس از آن تخصیص اعتبارات، اتفاقات بسیار خوبی در استان افتاد که همه این‌ها حاصل کار جمعی است و باعث ایجاد امید و امیدآفرینی در بین مردم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد از اعتبارات سفر مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ تحقق یافت و در زمینه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خدمت خوبی به مردم شد.

وی افزود: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در استان، چهارمحال و بختیاری رتبه دوم در بیکاری را داشت اما طبق آمار جدید در پایان سال ۱۴۰۱، استان ۸ رتبه صعود کرده و به جایگاه دهم رسیده است.

حیدری بیان کرد: در خصوص طرح نهضت ملی مسکن نیز علیرغم کوهستانی بودن این استان، ۷۵ درصد زمین مورد نیاز تامین شده است و همچنین ۳ هزار مسکن روستایی نیز آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه با کار جهادی می‌توان به سر منزل مقصود رسید، تصریح کرد: وحدت خوبی میان مسئولان در استان ایجاد شده که همین امر باعث پیشرفت استان شده است.

حیدری با اشاره به تنظیم چند سند توسعه برای استان، اظهار داشت: طرح جامع آبرسانی در مرحله نهایی است که باعث تحول جدی در استان می‌شود و می‌تواند زیرساخت‌ها را توسعه دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت‌هایی که در زمینه توسعه استان رخ داده است همگی با نگاه آمایشی، عاقلانه، دقیق و علمی بوده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از سندهای توسعه، توسعه دامداری‌هاست، چرا که تنها ۹ شهر از ۴۳ شهر استان دارای مجتمع دامپروری بودند و ضرورت داشت دا‌م‌ها در شهرها در یک مجتمع دامپروری متمرکز شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: حرکت به سمت کشاورزی دانش‌بنیان و عبور از آبیاری سنتی با اولویت ساخت گلخانه‌ها نیز آغاز شده و هدف این است سطح زیرکشت با توجه به این تکنولوژی‌ها به ۳۰۰ هکتار برسد.

وی ادامه داد: توسعه صنایع تبدیلی و جلوگیری از خام‌فروشی در استان باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان طرح جامعی برای گردشگری و بوم‌گردی استان اجرایی شود.

حیدری با اشاره به اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند، تصریح کرد: مردم بابصیرت استان با حضور پرشور در مرحله اول انتخابات و با ثبت‌نام ۶۸۲ نفری، ثابت کردند که همیشه در صحنه هستند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول