اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

چین حریف تیم ملی والیبال ایران در نیمه نهایی شد

تیم ملی چین با شکست ۳ بر ۱ کره جنوبی حریف ایران در دیدار نیمه نهایی قهرمانی مردان آسیا شد.

چین حریف تیم ملی والیبال ایران در نیمه نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز ۲ شهریور در سالن غدیر ارومیه کره جنوبی در دیدار دوم حذفی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به مصاف تیم چین رفت. 

ست‌اول این دیدار بسیار پایاپای دنبال شد و شاهد رالی های متوالی بین دو تیم بودیم ، تیم کره ی جنوبی با عملکرد بهتر در سرویس و توپ های برگشتی از امتیاز ۲۰ پیش افتاد و موفق شد با نتیجه ی ۲۵ بر ۲۱ چین را شکست دهد.

ست دوم این دیدار با برتری کره ی جنوبی آغاز شد ولی این تیم چین بود که با سرویس های بهتر به بازی برگشت و در پایان با نتیجه ی ۲۵ بر ۲۲ مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید تا دو تیم در ست شماری به تساوی برسند. 

ست سوم این دیدار با کسب توسط کره جنوبی آغاز شد و این تیم کره ی جنوبی بود که فاصله ایجاد کرد و در آستانه ی پیروزی ست سوم قرار داشت اما تیم چین با عملکرد فوق العاده در حمله ی امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کرد و در امتیازات پایانی ست سوم کار را به تساوی کشاند از کره جنوبی پیش افتاد و در نهایت با امتیاز ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسید.

در ست چهارم از همان ابتدا تیم چین با دریافت های منسجم و عملکرد بسیار خوب در دریافت دوم و استفاده بهینه از توپ های برگشتی فاصله ی بسیار زیادی را ایجاد کرد و در نهایت با نتیجه ی ۲۵ بر ۱۸ و در مجموع کره ی جنوبی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. 

تیم ملی ایران فردا از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در سالن غدیر به مصاف چین خواهد رفت.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول