اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دستگیری 2شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس شهرستان زاهدان در اقدامی غافلگیرانه 2 شرور مسلح را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کمری به همراه 6 فشنگ جنگی از آنها کشف کردند.

دستگیری 2شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس زاهدان

 سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام فعالیت های مجرمانه 2 فرد شرور در سطح شهرستان زاهدان و بروز نارضایتی های عمومی در این راستا، موضوع با تشکیل پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران کلانتری 16 کوی شهدای شهرستان زاهدان نیز با تقویت اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی خود در این راستا موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان در سطح حوزه استحفاظی شوند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به انجام هماهنگی های لازم قانونی پلیس در این خصوص گفت: ماموران انتظامی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه 2مجرم تحت تعقیب را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و 6 تیر جنگی از آنها کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه جرائمی همانند شرارت، حمل و جابجایی مواد مخدر و... از سوابق مجرمان دستگیر شده بود گفت: پرونده تکمیلی به همراه متخلفان اجتماعی به مرجع قانونی ارسال شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول