اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

75 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه مستقر می‌شوند

رئیس شورای شهر اهواز گفت: قرار است شهرداری اهواز تعداد 75 دستگاه اتوبوس عمدتاً از اتوبوس‌های جدید در پایانه مرزی چذابه جهت استفاده زائران مستقر کند.

75 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه مستقر می‌شوند

سید محمد علی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: قرار است شهرداری اهواز تعداد 75 دستگاه اتوبوس عمدتاً از  اتوبوس‌های جدید در پایانه مرزی چذابه جهت استفاده زائران  مستقر کند.

وی با اشاره به مسئولیت سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری اهواز در مرزها، افزود: با توجه به تصمیمات صورت گرفته از این اتوبوس‌ها برای جابه‌جایی مسافران از نقطه صفر مرزی شیب به ترمینال العماره نیز استفاده شود.

  رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه اتوبوس‌ها تا بعد از مراسم اربعین در مرز مستقر می‌مانند، گفت: اکنون شرایط استقرار اتوبوس‌ها  فراهم شده و ظرف یک الی دو روز آینده برای استفاده زائران فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

پورموسوی بیان کرد: شهرداری اهواز سه موکب برای خدمات رسانی به زئران تدارک دیده که یک موکب در میدان پلیس ورودی اندیمشک به اهواز،(جهت خدماتی به زائران مرزهای چذابه و خرمشهر) موکب دیگر در کنار فرودگاه اهواز (جهت خدمات دهی به زائرانی که از طریق هوایی وارد استان می‌شوند) و آخری در وروی جاده ماهشهر به اهواز است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول