اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اعلام آمادگی سپاه خراسان‌جنوبی برای کمک رسانی به حوزه درمانی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سپاه استان در خدمت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مراکز متعدد در خراسان جنوبی است و اعلام آمادگی می‌کند هر جایی که می‌تواند کمک حال مجموعه دانشگاه و سلامت در استان باشد.

اعلام آمادگی سپاه خراسان‌جنوبی برای کمک رسانی به حوزه درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در دیدار با  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جمعی از معاونان دانشگاه با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجهی که در زمینه تهیه تجهیزات و امکانات پزشکی در استان صورت گرفته است، اظهار داشت: تا ۲ سال گذشته در خراسان جنوبی دو دستگاه MRI وجود داشت و امسال ۵ دستگاه داریم و تعدادی دستگاه دیالیز وارد استان می‌شود. 

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است افزود: ارتقا بسیاری از مراکز پزشکی را شاهد هستیم و در تهیه امکانات از تامین اعتبار و هماهنگی سهمیه‌ای لازمه‌اش پیگیری جدی و تلاش‌های زیادی است که در دانشگاه علوم پزشکی استان این حرکت و تلاش و پویایی را شاهد هستیم. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: فضای داخلی را نگذاریم تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار بگیرد و شیرینی این خدمات در بیرون تلخ نمود پیدا کند، شیرینی این خدمات مخصوص شما  نیست بلکه از مردم است و در جامعه امید ایجاد می‌کند. 

وی متذکر شد: شما زحمت می‌کشید، به هدف نهایی می‌رسید و خدمات مطلوب به مردم ارائه می‌دهید اما چنانچه در حوزه اطلاع رسانی اقدامات و تخریب‌هایی که نباید صورت بگیرد باعث می‌شود که شیرینی به کام مردم تلخ شود.

وی ادامه داد: مسائل باید در درون دانشگاه حل و فصل شود که این چنین است اما حداقل مسائلی که به وجود می‌آید از جامعه دانشگاه علوم پزشکی انتظار نیست که بازتاب‌های بیرونی بگیرد. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در سپاه انصار الرضا (ع) استان در خدمت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و مراکز متعدد  استان هستیم و اعلام آمادگی می‌کنیم هر جایی که می‌توانیم کمک حال مجموعه دانشگاه و سلامت در خراسان جنوبی باشیم. 

سردار مهدوی با اشاره به خدمات دهی مجموعه بهداشتی از سوی سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر به خصوص در آستانه اربعین حسینی موکب‌های پزشکی با کمک شما برپا می‌شود و از پزشکان در تخصص‌های مختلف و پرستاران به منطقه پیادره روی اربعین اعزام می‌شوند. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین در رسیدگی به مناطق محروم و مرزی همانطور که تاکنون در کنار هم بودیم و خدمات متنوعی به مردم مناطق دور افتاده ارائه شده است که نقش اصلی را جامعه پزشکی استان ایفا کرده‌اند و ما نیز در کنار آنان هستیم. 

سرداری مهدوی افزود: امیدواریم با ظرفیت‌ها، تعامل و هم‌افزایی که وجود دارد بیشتر برنامه‌ریزی کنیم و بهره‌اش را مردم ببرند و به سلامت هرچه بیشتر جامعه کمک کنیم به طور قطع سلامت برقرار باشد روحیه امید، شادابی، کار و تلاش مضاعف می‌شود و این در پیشرفت و توسعه استان و کشور موثر است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان در پایان گفت: واقعیت‌ها و مشکلاتی  در حوزه پزشکی وجود دارد که باید به مسوولان مربوط انعکاس داده شود. 

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول