اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: ناترازی برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد جبران می‌شود

استاندار تهران با اشاره به قطعی مکرر برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد گفت: با بهره برداری پست موقت ۶۳ کیلو وات و در آینده با تکمیل پست مجاور ۶۳، کسری و ناترازی برق در این شهرک جبران می‌شود و شاهد تداوم تامین برق و در پی آن افزایش تولید خواهیم بود.

استاندار تهران: ناترازی برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد جبران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، علیرضا فخاری استاندار تهران ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین روز از هفته دولت و همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، پروژه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی در رابطه با افتتاح پست برق شهرک صنعتی شمس آباد گفت: در بازدید قبلی از این شهرک، قطعی مکرر برق به عنوان یکی از مشکلات این واحدهای تولیدی مطرح شد که امروز با بهره برداری از این پست موقت و در آینده با تکمیل پست مجاور ۶۳، کسری و ناترازی برق جبران می‌شود و شاهد تداوم تامین برق و در پی آن افزایش تولید و تحقق شعار سال برای رسیدن ایران به نقطه تعالی و تمدن ساز خواهیم بود. 

استاندار تهران در رابطه با بازآفرینی یکی از واحدهای تولیدی بیان کرد: توجه به زیرساخت های دانش بنیان از اولویت‌های دولت است و احیای این مرکز تولیدی و راه اندازی مجدد آن پس از ۱۰ سال رکود، باعث امیدآفرینی است. 

فخاری اضافه کرد: این کارخانه با عبور از تحریم‌ها به سمت توسعه صنعت حرکت کرده و در همین راستا پروانه مربوط به شرکت دانش بنیان و زمین برای توسعه این واحد تولیدی به زودی تهیه می‌شود.

فقر فضای سبز در قیامدشت 

وی با اشاره به مشکلات مردم قیامدشت تصریح کرد: تعیین تکلیف اراضی، تامین آب شرب، کمبود سرانه‌های رفاهی و اجتماعی، فقر فضای سبز و فضای آموزشی از جمله مشکلات مطرح شده توسط مردم بخش خاوران است که باید توسط متولیان مربوطه رسیدگی و رفع شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شأن مردم قیامدشت بیشتر از این است، بیان کرد: تقاطع همسطح و یا غیر همسطح جاده امام رضا و طرح تفصیلی قیامدشت باید تعیین تکلیف شود و برای این منظور باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود و همچنین زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.

 

فخاری در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت سرپرستی فرمانداری شهرستان ری تصریح کرد: اختیاراتی که سرپرست فرمانداری دارد به اندازه اختیارات فرماندار ثابت است و در دوران سرپرستی هیچ مشکلی در رابطه با اجرای برنامه‌ها پیش نمی‌آید ضمن آنکه بررسی‌ها برای انتخاب فرماندار ری در حال انجام است و به زودی وضعیت تثبیت و یا عدم تثبیت آقای بشارت مشخص می‌شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: عمر دولت شهید رجایی بسیار کوتاه بود اما عظمت و ماندگاری آن تا ابد در دل مردم است و باعث افتخار است که به عنوان الگویی برای تمام خدمتگداران می‌باشد.

پایان پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول