اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

صدور ۳۷۴ مجوز تاسیس واحد صنعتی در گیلان

مدیرکل صمت گیلان از صدور بیش از ۳۰۰ جواز تاسیس صنعتی در ۲ سال گذشته در گیلان خبر داد و گفت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۷۴ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال صادر شده است.

صدور ۳۷۴ مجوز تاسیس واحد صنعتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از واحد صنعتی – تولیدی در حوزه ورق کارتن و جعبه گرانول و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای ایجاد ۲۷۸ واحد صنعتی جدید، جواز تاسیس صادر شده است، اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی ۵۳۱ نفر به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی با اشاره به افتتاح ۱۵ واحد تولیدی حوزه صنعت و معدن در هفته دولت گفت: از مجموع ۱۵ واحد تولیدی که در این هفته افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و سه واحد تولیدی صنفی هستند که چند واحد در مرکز استان و تعدادی نیز در شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. 

مدیر کل صمت گیلان با اشاره به افتتاح یک واحد تولیدی حوزه ورق کارتن و جعبه گرانول تصریح کرد: فاز توسعه‌ای یک واحد تولید کننده ورق کارتن و جعبه گرانول با ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار در شهر صنعتی رشت با ظرفیت تولید سالانه ۱۱ هزار تن، سرمایه‌گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۰ نفر و مساحت ۲۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در شهر صنعتی رشت بهره برداری شد. 

پورحیدری از صدور بیش از ۳۰۰ جواز تاسیس صنعتی در ۲ سال گذشته در گیلان خبر داد و بیان کرد: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون، تعداد ۳۷۴ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال هشت هزار و۷۸۷ نفر صادر شده است. 

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم همچنین ۲۷۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار و ۱۳ میلیارد ریال مجوز ایجاد دریافت کردند، گفت: ماحصل آن اشتغال برای هفت هزار و ۹۶۰ نفر خواهدبود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول