اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: همزمان با آغاز هفته از 9 پروژه آبرسانی بهره‌برداری و عملیات اجرای یک مجتمع آب‌رسانی به روستاهای استان مرکزی آغاز می‌شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

حشمت‌اله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در هفته دولت امسال در مجموع ۹ طرح آب رسانی با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیار ریال در حوزه روستایی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی از آغاز عملیات اجرای مجتمع آب رسانی شهید حسینی در شهرستان دلیجان از سد کوچری به منظور آبرسانی به سه روستای راونج، چنارستان و بهاریه با اجرای ۱۳ کیلومتر خط انتقال آب، ساخت یک باب تصفیه خانه دو ایستگاه پمپاژ آب و احداث ۵۵۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب در هفته دولت خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ادامه داد: به منظور پایداری آب در روستاهای استان ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر از شبکه آب داخلی در روستاهای علی آباد شهرستان خنداب، میدانک و فرک شهرستان کمیجان و آقا زیارت فراهان و با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال اجرا و بهسازی شد.

عباسی گفت: احداث مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی آب روستای مرزگران در شهرستان اراک به منظور رفع مشکل کمبود آب در این روستا با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی از حفر و تجیز چهار حلقه چاه آب در راستای بهرمندی مشترکین از آب شرب سالم و پایدار خبر داد و تصریح کرد: با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال سه حلقه چاه آب در روستاهای مهر علیا در شهرستان خنداب، روستای الویر در شهرستان زرندیه و مجتمع معصومیه در شهر اراک بهره‌برداری و عملیات برق‌رسانی به چاه آب روستای قالهر در شهرستان دلیجان به پایان رسید و وارد مدار بهره‌برداری شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول