اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری کلاهبرداران یک میلیارد ریالی در گلبهار

فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار از شناسایی و دستگیری ۲ متهم که از طریق نصب نرم افزار و ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از مغازه ها و حساب ۲۴ شهروند کرده بودند. خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران یک میلیارد ریالی در گلبهار

سرهنگ محسن صبری پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در گلبهار اظهار کرد: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتا گلبهار مبنی بر اقدام به خرید و ارائه رسید جعلی و عدم پرداخت وجه توسط دو نفر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد دو زن و شوهر به فروشگاه ها وکلیه اصناف مراجعه می کرده و پس از خرید از مغازه از طریق رسید ساز جعلی که بر روی گوشی نصب کرده بودند کارت به کارت از گوشی انجام و رسید جعلی را به مغازه دار نشان می دادند ولی عملا هیچ پولی را انتقال نمی داده و مغازه را ترک می کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی اظهارات مالباختگان و انجام اقدامات فنی ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

صبری پور ادامه داد: از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال و اجناس که از مغازه ها کلاهبرداری کرده بودند نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص تاکنون ۲۴ شاکی که جمعا یک میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده است شناسایی شده اند، خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این باره جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار از شهروندان خواست در صورت شکایت از متهمان به پلیس فتا گلبهار واقع در کلانتری ۱۳ مراجعه یا از طریق تلفن ۰۵۱۳۸۳۲۶۹۸۹ تماس بگیرند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول