اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نیاز به ۲۰۰ هکتار زمین جهت طرح نهضت مسکن در شیروان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در شهر شیروان بیش از ۲۰۰ هکتار زمین در بحث قانون جوانی جمعیت و همچنین طرح نهضت ملی مسکن نیاز داریم.

نیاز به ۲۰۰ هکتار زمین جهت طرح نهضت مسکن در شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدعلی میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در شهر شیروان بیش از ۲۰۰ هکتار زمین در بحث قانون جوانی جمعیت و همچنین طرح نهضت ملی مسکن نیاز داریم که با تشکیل قرارگاه جهادی رفع مشکل تامین اراضی نهضت ملی مسکن شیروان و پیگیری های خوبی که صورت گرفت حدوداً ۲۰۰ هکتار زمین در شیروان شناسایی شد و کار توافق و الحاق به صورت موازی در حال انجام است.

وی گفت: بیش از ۳۰۰ نفر در طرح قانون جوانی جمعیت در شیروان ثبت نام کردند که تامین زمین این تعداد نیز در حال انجام است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: با توافق و الحاق همین ۲۰۰ هکتار تامین زمین این قانون نیز انجام خواهد شد و به محض توافق هرکدام از این زمین های پیشنهادی سریعاً تحویل زمین انجام خواهد شد.

میرکریمی به پیشرفت خوب کوی وحدت شیروان اشاره کرد و افزود: در کوی وحدت شیروان هر روز شاهد تغییرات در پیشرفت فیزیکی طرح های در حال اجرا هستیم و انشاالله با اجرای کامل آماده سازی این شهرک طرح فضای سبز نیز اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه اضافه کرد: تاکنون در شهر شیروان ۱۰۳۰۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۷۸۳ نفر تایید شدند و ۱۵۴۶ نفر نیز آورده اولیه خود را واریز کردند.

گفتنی است طی هفته جاری احداث بیش از هزار و ۳۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط قرارگاه امام حسن (ع) در راستای ساخت واحدهای مسکونی برای خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی شامل کمیته امام، بهزیستی ، بنیاد شهید در شهر شیروان آغاز شد و این واحدها به صورت دو طبقه می باشند و طوری طراحی آن انجام شده است که طبقه ی همکف این واحدها نیز یک واحد محسوب خواهد شد و در کل سه واحد در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول