اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مزایده 1700 موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شاهین‌شهر

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از برگزاری مزایده فروش 1700 دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان شاهین شهر خبر داد.

مزایده 1700 موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شاهین‌شهر

به گزارش خبرگراری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: حسب تأکیدات مکرر ریاست قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر وسایل نقلیه توقیفی و ضبط شده موجود در پارکینگ‌ها و انبارهای سازمان اموال تملیکی و گمرک، موضوع در دستور کار دادگستری کل استان قرار گرفت.

وی افزود: در مورد موتورسیکلت‌های توقیفی با وجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر از سوی فراجا در استان به مالکان برای مراجعه به مراجع برای دریافت و تحویل موتورسیکلت‌های خود، تعداد کمی از افراد برای تحویل مراجعه کرده‌ که پس از احراز مالکیت تحویل آنان شده است.

جعفری از تداوم این اقدام در آینده خبر داد و گفت: در همین رابطه و در اولین مرحله، تعیین تکلیف ۱۷۰۰ موتورسیکلت اوراقی موجود در پارکینگ‌های شهرستان شاهین شهر به ارزش تقریبی ۱۶ میلیارد ریال با انجام کار اجرایی ثبت مشخصات و واگذاری این موتورسیکلت‌ها به صورت قانونی انجام شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول