اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

تجارت‌نو پیشرو در ارزیابی و پرداخت خسارت آنلاین بیمه بدنه

شرکت بیمه تجارت‌نو از ابتدای تاسیس تاکنون ثابت کرده است که مشتری مداری در سایه خدمات بدیع و نوآورانه اولویت اصلی این شرکت است.

تجارت‌نو پیشرو در ارزیابی و پرداخت خسارت آنلاین بیمه بدنه

اخبار شرکت‌ها؛ شرکت بیمه تجارت‌نو از ابتدای تاسیس تاکنون ثابت کرده است که مشتری مداری در سایه خدمات بدیع و نوآورانه اولویت اصلی این شرکت است و همواره به دنبال خلق راهکارهای نوینی بوده که مشتریان ارزشمند شرکت با آسان ترین روش از مطلوب ترین خدمات بیمه ای بهره ببرند  و از سال 1398، همزمان با شیوع کرونا برای اولین بار خدمتی متفاوت در حوزه بازدید آنلاین بیمه بدنه و ارزیابی آنلاین خسارت را آغاز کرده که این موضوع باعث پیدایش نقطه عطفی در صنعت بیمه شده  است.

گسترش فناوری در صنایع، بعد جدیدی از رقابت را ایجاد کرده که در آن صرفه جویی در زمان، انرژی، هزینه و نیروی کار چهار ضلع اساسی را تشکیل می‌دهند و آنچه که باعث جذاب‌تر شدن خدمات یک شرکت نسبت به سایر رقبا می شود تسهیل در فرآیند انجام خدمات است موضوعی که باید مقدمه جدی آن را در ایام کرونا جستجو کرد چرا که باعث بارش ایده‌هایی شد که در آنها شکل خدمات رسانی به مشتریان در حوزه‌های مختلف تغییر کرد و در واقع باید اذعان کرد عبور از کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای مدرن در کشورمان هرچند که شروع شده بود اما با وضعیت حاکم بر آن روزها سرعت بیشتری به خود گرفت.

یکی از مهمترین نتایجی که از ایجاد تغییرات در شرکت‌های مختلف می‌توان گرفت توانایی و اراده ایجاد تغییرات است که به تبع آن راه جدیدی را پیش روی مشتریان و شرکت‌ها باز می کند. به عنوان مثال وقتی یک شرکت خودرویی اقدام به تولید محصولی در پلتفرمی متفاوت و مهندسی بخصوص می کند هرچقدر که این محصول در سایر شرکتها با تغییر طراحی و مهندسی همراه شود باز هم یادآور محصول شرکت مادر است. در واقع ایده های نو در حکم تولید هستند و بازطراحی و نمونه برداری از آنها در حکم مونتاژ هستند که اثرات متفاوتی را خواهند داشت.

صنعت بیمه کشور بیش از هر صنعت دیگری نیازمند پیاده سازی ایده های نو و جدید است. مسئله ای که سبب خواهد شد اقبال به سمت استفاده از رشته های بیمه ای افزایش پیدا کند که این موضوع در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور تأثیرگذارست. درک مؤثر این ماجرا توسط شرکت‌های بیمه ای چهره صنعت بیمه را از چندسال گذشته تاکنون تغییر داده و شرکت بیمه تجارت‌نو مفتخر است با ابتکاری متفاوت در نوع خدمات رسانی در برخی رشته‌های بیمه‌ای علاوه بر اینکه توانسته شرایط استفاده از خدمات بیمه ای خود را نزد بیمه گذاران تسهیل کند، سبب پیدایش الگویی برای سایر شرکت‌های بیمه ای شده است که سعی در خلق تجربه مشترکی بین خود و بیمه گذارانشان دارند.

بیمه تجارت‌نو از سال 1398، همزمان با شیوع کرونا برای اولین بار خدمتی متفاوت در حوزه بازدید آنلاین بیمه بدنه و ارزیابی آنلاین خسارت را آغاز کرده که این موضوع باعث پیدایش نقطه عطفی در صنعت بیمه ایجاد شده  است. با وجود امکانات فوق دیگر نیازی به مراجعه به مراکز صدور یا خسارت نیست و تمام فرآیند بازدیداولیه بیمه نامه بدنه یا ارزیابی خسارت کاملا آنلاین و توسط بیمه گذار صورت خواهد پذیرفت. در کنار خدمات مطرح شده، خدمت امداد تصادفات نیز ارائه می‌شود  که در صورت بروز حادثه و عدم امکان حرکت دادن خودرو از طریق اپلیکیشن  بنو یا اعلام به مرکز تماس با شماره 021-96990 در کوتاهترین زمان ممکن خودرو توسط جرثقیل امداد بصورت رایگان تا نزدیکترین تعمیرگاه مجاز منتقل خواهد شد.

همچنین خدمات آنلاین دیگر در سایر رشته های بیمه ای نیز در اپلیکیشن  بنو این شرکت در نظر گرفته شده که در ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال و در رقابت با تمام صنایع کشور سه تندیس تحول دیجیتال را برای تجارت‌نو به ارمغان آورده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول