اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مرکز پزشکی قانونی بروجن تا پایان سال افتتاح می‌شود

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پزشکی قانونی شهرستان بروجن قبل از پایان سال جاری افتتاح می‌شود، گفت: با افتتاح این مرکز نه تنها در بخش معاینات سرپایی بلکه در بخش معاینات اجساد نیز این شهرستان مستقل عمل می‌‌شود و دیگرنیازی نیست به پزشکی قانونی شهرکرد ارجاع داده شود.

مرکز پزشکی قانونی بروجن تا پایان سال افتتاح می‌شود

حمیدرضا نظیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به فعالیت مراکز پزشکی قانونی در استان، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری از ۱۱ شهرستان، هشت شهرستان دارای پزشک قانونی فعال هستند که در بحث معاینات سرپایی خدمت می‌کنند.

مدیرکل پزشک قانونی چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه از بین هشت شهرستان، تنها شهرستان‌های شهرکرد و لردگان در تمامی بخش‌ها از جمله معاینات سرپایی، اجساد، آزمایشگاه و کمسیون فعالیت می‌کنند، افزود: در چند ماه آینده پزشکی قانونی بروجن نیز در بخش معاینات اجساد فعال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی شهرستان بروجن قبل از پایان سال جاری افتتاح می‌شود، بیان کرد: با افتتاح این مرکز نه تنها در بخش معاینات سرپایی بلکه در بخش معاینات اجساد نیز مستقل عمل می‌شود و در این موارد دیگر نیزای نیست به پزشکی قانونی شهرکرد ارجاع داده شود.

نظیفی یادآور شد: در مرکز بروجن معاینات سرپایی انجام می‌شود اما مکان این مرکز به صورت امانی است و لازم است این اقدامات در فضای بهتری با تجهیزات کامل انجام شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به اینکه شهرستان‌های سامان، بن، فارسان، کیار و بروجن از طریق پزشکی قانونی شهرکرد پوشش داده می‌شوند، بیان کرد: شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و کوهرنگ در شهرکرد پوشش داده نمی‌شوند، مراحل جذب پزشک به پزشکی قانونی کوهرنگ درحال انجام است و تا سه ماهه آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی گفت: با توجه به اینکه دولت امکان تخصیص اعتبار را به تمامی مراکز پزشکی قانونی استان ندارد از خیرین استان دعوت می‌کنیم تا با کمک‌های خود سبب افزایش فعالیت‌های ما در این حوزه شوند، تا با سرعت بیشتری فضای فیزیکی مناسب و متناسب با شهرستان ساخته و خدمات جامع‌تری به مردم ارائه شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول