اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیام تبریک استاندار و فرمانده سپاه خراسان جنوبی به پزشکان

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و استاندار خراسان جنوبی در پیام‌های جداگانه‌ای به‌مناسبت فرارسیدن روز پزشک، این روز را به جامعه پزشکی استان تبریک گفتند.

پیام تبریک استاندار و فرمانده سپاه خراسان جنوبی به پزشکان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن روز پزشک اعلام کرد: در تاریخ درخشان تمدن اسلامی همواره طب و طبابت از جایگاه والای معنوی برخوردار بوده و در صحیفه پر فروغ پیشرفت و تکامل دانش در این مرز و بوم، تالیفات و آثار گران‌سنگ علمی و خدمات ماندگار طبیبان به یاد ماندنی خواهد بود.

همگان نیک می‌دانند که قداست معنوی حرفه شریف پزشکی در التیام آلام دردمندان و ارائه خدمات درمانی بی‌منت و دلسوزانه به همه بیماران به ویژه محرومان جامعه تبلور می‌یابد.

یکم شهریور ماه، زادروز حکیم فرزانه ابوعلی سینا ، روز و نامی مبارک است که بر تارک تاریخ پزشکی ایران می درخشد و فرصت مغتنمی است تا از عمل صالح و ایثارگرانه و خدمات پزشکان و همه تلاشگران حوزه درمان که تمام مساعی خود را صرف سلامت جسم و جان پاک ملت بزرگ ایران نموده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

بی‌تردید کوشش‌های بی‌شائبه، رنج‌های شیرین و خالصانه سپیدپوشان مهرورز کشور، برکسی پنهان نیست و شایسته تکریم و پاسداشت است، از این رو فرا رسیدن روز پزشک را خدمت جامعه پزشکی استان تبریک گفته و از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت روز افزونتان را خواستارم.

همچنین استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز پزشک آورده است: حسن انتخاب زادروز شخصیت ممتازی همچون ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک، فرصت مغتنمی است برای یادآوری تلاش‌های ارزنده و ایثارگرانه عزیزانی که مصداق عینی آیه کریمه " وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا" بوده و بر اساس عهدی که با خدا بسته‌اند، همواره به دنبال ایجاد آرامش و آسایش در جامعه هستند و سلامت مردم از مهم‌ترین اولویت آنهاست.

اینجانب فرارسیدن، یکم شهریورماه روز پزشک را به تمامی پزشکان تلاشگرِ عرصه نظام سلامت که مظهر اسم شریف "الشافی" الهی‌اند، به ویژه اطبای فرهیخته و توانمند استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و از درگاه شافی کل، برای همه پیام‌آوران سلامت، آرزوی توفیق، بهروزی و سربلندی دارم.

امید که بتوانیم با استفاده مطلوب و به موقع از فرصت نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق کمتر برخورداری همچون خراسان جنوبی و با وجود پزشکان متعهد و متخصصی که ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران هستند، روز به روز شاهد افزایش سطح رفاه عمومی و نشاط اجتماعی و نیز توسعه شاخص‌های بهداشتی و درمانی در همه مناطق استان و در حقیقت پیشرفت و تعالی خراسان جنوبی باشیم.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول