اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

15 میلیارد تومان با پیگیری سازمان بازرسی برای تکمیل بیمارستان کوثر واریز شد

در کمتر از 3 ماه از سفر رئیس سازمان بازرسی به استان سمنان و با پیگیری‌های صورت گرفته از ناحیه این سازمان، سازمان برنامه و بودجه مبلغ 15 میلیارد تومان را برای تکمیل مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر واریز کرد.

15 میلیارد تومان با پیگیری سازمان بازرسی برای تکمیل بیمارستان کوثر واریز شد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در جریان سفر خدائیان به استان سمنان در سوم خرداد ماه امسال، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی این سازمان مامور بررسی مشکلات بیمارستان کوثر شد.

ایروان مسعودی اصل ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان کوثر، در جریان مشکلات ساختمان نیمه کاره مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان این مرکز آموزشی و درمانی قرار گرفت.

مسعودی اصل در این سفر طی تماس تلفنی با مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه، مشکل تخصیص بودجه برای راه اندازی مرکز جامع سرطان بیمارستان کوثر سمنان را پیگیری کرد که در پی این تماس مسئولان سازمان برنامه و بودجه وعده دادند بودجه مورد نیاز را تامین کنند.

بر اساس این گزارش، با پیگیری‌های صورت گرفته از ناحیه سازمان بازرسی، در کمتر از سه ماه از سفر استانی دکتر خدائیان به استان سمنان، سازمان برنامه و بودجه 15 میلیارد تومان به حساب بیمارستان واریز کرد تا در تکمیل مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر تسریع صورت گیرد.
 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول