اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ثبت حدود ۱۰۰ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ لرستان در مردادماه

فرمانده انتظامی لرستان گفت: شهروندان لرستانی در مرداد ماه امسال بیش از ۹۹ هزار و ۹۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ داشته‌اند که این نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

ثبت حدود ۱۰۰ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ لرستان در مردادماه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به هم استانی‌های عزیز و همچنین اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی استان در مرداد ماه سال جاری تعداد ۹۹ هزار و ۹۰۹ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد تماس ۳۸ هزار و ۴۴ مورد خبر عملیاتی که نیازمند حضور پلیس در صحنه بوده که ۳۸ درصد از کل تماس‌ها را شامل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: از مجموع تماس‌های برقرار شده با این مرکز ۶۲ درصد از تماس‌ها ارشاد و راهنمایی و غیره بوده توسط کارشناسان این مرکز انجام شده است.

الهی تصریح کرد: این حجم از تماس‌های مردم مومن و شریف استان لرستان با پلیس، نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که همین اعتماد مردم موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان را خواهد داشت و این اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول