اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استقرار قرارگاه امدادی هلال احمر در مرز باشماق

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان از ایجاد قرارگاه امدادی اربعین جمعیت هلال‌احمر استان کردستان مستقر در مرز باشماق شهرستان مریوان خبر داد.

استقرار قرارگاه امدادی هلال احمر در مرز باشماق

 پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: قرارگاه امدادی اربعین مستقر در مرز باشماق از ۲۸ مرداد کار خود را آغاز کرده و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هشت تیم امدادی از نجاتگران جمعیت هلال‌احمر کردستان با چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو نجات و سه دستگاه موتورآمبولانس برای پوشش امدادی پیاده‌روی اربعین حسینی مستقر هستند و در صورت بروز حادثه برای زائرین اربعین اعزام خواهند شد.

جلالی تصریح کرد: در قرارگاه امدادی اربعین مرز باشماق یک تیم امدادی از نجاتگران خانم تیم توانا نیز حضور دارند که به زائرین اصول ایمنی آلودگی مین و مواد منفجره به جا مانده از دوران جنگ را آموزش می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان بیان داشت: ۴۱ تیم فعال امدادی در این مدت در سطح استان به صورت ثابت، سیار و موقت در حالت آماده‌باش کامل هستند.

جلالی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی زائران اربعین حسینی از آنها درخواست کرد توصیه‌های جمعیت هلال‌احمر را در خصوص پیاده‌روی اربعین جدی بگیرند، تا پس از زیارت به سلامت به منازل خود برگردند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول