اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح و واحد صنعتی استان قزوین در هفته دولت

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: 6 طرح و واحد صنعتی در ایام هفته دولت در استان قزوین با حضور مدیران و مسوولان کشوری و استانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح و واحد صنعتی استان قزوین در هفته دولت

عزیزاله افضلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: 3 طرح صنعتی و 3 واحد تولیدی در هفته دولت در استان قزوین با حضور مدیران و مسوولان کشوری و استانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: مجموع سرمایه گذاری این پروژه ها بالغ بر 54 هزار و 917 میلیارد ریال بوده که برای 462 نفر شغل مستقیم ایجاد می کند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: از این واحدها، یک طرح و یک واحد صنعتی در شهرستان آبیک با سرمایه گذاری 5.939 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 152 نفر، یک طرح و یک واحد صنعتی در شهرستان بوئین زهرا با سرمایه گذاری 36.438 میلیارد ریال و اشتغالزایی 135 نفر، یک واحد صنعتی در شهرستان البرز با سرمایه گذاری 9.800 میلیارد ریال و اشتغالزایی 75 نفر و یک طرح صنعتی در شهرستان تاکستان با سرمایه گذاری 2.740 میلیارد ریال و اشتغالزایی 100 نفر از جمله این طرح ها و واحدها هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول