اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری 50 متهم سرقت، معتاد و خرده فروش مواد مخدر در رودان

فرمانده انتظامی شهرستان رودان ازشناسایی و دستگیری 50 سارق ، توزیع کننده مواد مخدر و متهم تحت تعقیب قضائی در یک ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 50 متهم سرقت، معتاد و خرده فروش مواد مخدر در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسین زارعی امروز در تشریح این خبر گفت: در اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر جلب و دستگیری متهمان و سارقان و خرده فروشان مواد مخدر و تحت تعقیب ، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 با همکاری پاسگاه های انتظامی شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در حوزه استحفاظی موفق شدند در مرداد ماه مجموعا 50 متهم شامل 36 سارق ، 8 معتاد و 6 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اجرای منظم و مستمر طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز در قالب طرح های محله محور ، عمده اتهامات و سوابق متهمان دستگیر شده را خرده فروشی موادمخدر و سرقت عنوان کرده و اظهار داشت : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان خاطر نشان کرد: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرائم مختلف به ویژه سرقت دارد لازم است شهروندان درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های 110به پلیس گزارش نمایند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول