اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعمیر خط لوله ۱۶ اینچ آبرسانی به تاسیسات صنعت نفت و اماکن مسکونی گچساران

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: در یک اقدام جهادی نیروهای عملیاتی این شرکت موفق به تعمیر خط لوله ۱۶ اینچ آبرسانی تلمبه خانه خیرآباد به تاسیسات صنعت نفت و اماکن مسکونی شدند.

تعمیر خط لوله ۱۶ اینچ آبرسانی به تاسیسات  صنعت نفت و اماکن مسکونی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علی سینا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل قدمت و فرسودگی خط لوله ۱۶ اینچ خروجی تلمبه خانه خیرآباد به مخازن ناحیه و فشار بالای آب با توجه به مسیر کوهستانی لوله آب، چندین نقطه در مسیر این خط دچار شکستگی شده بود.

وی بیان کرد: در سریعترین زمان ممکن با اعزام دو گروه جوشکار و سه گروه گشت تاسیسات آبرسانی طی ۷۲ ساعت تعمیر این خط انجام گردید .

رییس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی بیش از پنجاه نقطه فرسوده تعمیر و با همکاری اداره ترابری جاده دسترسی در این مسیر ایجاد شد.

سینا عنوان کرد: پنجاه شاخه لوله ۱۶ اینچ جهت تعویض نقاط در معرض ریسک در کوتاه ترین زمان آماده گردید و متعاقبا نصب شیر هواگیر در طول مسیر؛ خاک برداری از روی خط لوله؛اختصاص یک گشت اختصاصی؛ از دیگر اقداماتی بود که صورت گرفته است.

رییس اداره نگهداری و تعمیرات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خط لوله ۱۶ اینچ به علت تعمیر کلی مخازن تلمبه خانه خیرآباد از سرویس خارج شده بود.

سینا بیان کرد: دو نقطه مجاور مخازن شماره ۳ و قبل از شیب کوه روستای سعادت آباد برشکاری و پس از تمیزکاری خط مجددا جوشکاری انجام گردید.

وی اظهار کرد: با پیگیری مدیرعامل محترم با ستاد مناطق نفت‌خیز جنوب در حال تهیه لوله جهت تعویض کل خط که حدود ۲۶ کیلومتر می باشدبه صورت اضطراری هستیم .

رییس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: در همین راستا ۱۱ کیلومتر خط لوله ۱۲ اینچ پلی ایتلن جهت تعویض مسیر انتهایی این خط لوله که از میان روستای چهاربیشه و آبگرمو عبور می کند، خریداری شده است و برای تعویض مسیر ابتدایی نیز با همکاری مدیریت تدارکات و امور کالای ستاد در حال ارزیابی لوله های موجود در انبارها ی شرکت مناطق نفتخیز حنوب می باشیم. 

وی گفت: لازم می‌دانم از تلاش های شبانه روزی همکاران اداره نگهداری و تعمیرات؛ اداره ترابری و خدمات رفاهی و اجتماعی در کنار حمایت های های مدیرعامل محترم و رییس محترم عملیات تقدیر و تشکر می کنم.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول