اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سازمان مدیریت بحران کشور قرارگاه رسانه‌ای تشکیل دهد

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس گفت: مدیریت بحران کشور برای به نتیجه رسیدن برنامه‌‌هایش باید افکار عمومی را همراه کند و لازمه این امر تشکیل قرارگاه رسانه‌ای است.

سازمان مدیریت بحران کشور قرارگاه رسانه‌ای تشکیل دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی علیزاده، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در همایش فصلی مدیران کل مدیریت بحران کشور در تبریز با بیان اینکه جنس بحران‌ها در جامعه امروزی تغییر کرده است، اظهار کرد: امروز در شیوه حکمرانی دچار مشکل هستیم و کارهایی می‌کنیم که با عقل سازگاری ندارد.

وی افزود: مدیریت بحران نباید منتظر سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی باشد بلکه باید شیوه‌های جدید حکمرانی را که کشور به آن نیاز دارد مطرح کند تا از سوی بالادستی‌ها، به برنامه و سیاست تبدیل شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به روند تشکیل مدیریت بحران کشور اشاره کرد و گفت: اوایل دهه هشتاد ستاد بحران کشور در اتاقی در وزارت کشور خلاصه می‌شد اما امروز شاهدیم شاکله سازمان شکل گرفته و در تمامی استان ها مدیریت دارد.

وی ادامه داد: به این سازمان به شدت نیاز داریم و حاکمیت نیز به این جمع‌بندی رسیده است زیرا که در نبود این سازمان، هزینه‌های چندین برابری برای کشور تحمیل شده است.

علیزاده با بیان اینکه کشورمان بحران خیز و حادثه خیز است، یادآور شد: مدیریت بحران برای به نتیجه رسیدن برنامه‌هایش باید افکار عمومی را همراه کند و لازمه این امر تشکیل قرارگاه رسانه.ای است.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس خاطرنشان کرد: همراه کردن رسانه‌ها در مواقع بحران جزء سخت‌ترین کارهاست اما اگر ستاد به این قرارگاه مجهز شود و افراد آموزش دیده داشته باشد می‌تواند در حادثه‌ها افکار عمومی را همراه خود و بحران را مدیریت کند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول