اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان در آمار بیکاری تحصیل‌کرده‌ها وضعیت مطلوبی ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ارائه موفقیت‌ها به معنی نبود مشکل نیست، گفت: استان در آمار بیکاری تحصیل‌کرده‌ها وضعیت مطلوبی ندارد.

زنجان در آمار بیکاری تحصیل‌کرده‌ها وضعیت مطلوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در آئین اختتامیه نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه با تاکید بر نقش‌آفرینی رسانه‌ها در حوزه اقتصاد اظهار کرد: رسانه‌ها در توسعه اقتصاد جوامع تاثیرگذار هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد: در توسعه جوامع، رسانه و اقتصاد لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

وی آموزش را از دیگر کارکردهای رسانه در حوزه اقتصاد دانست و افزود: در واقع دولتی‌ها در اصلاح الگوی مصرف و تولید، بهره‌وری و مهارت‌آموزی به رسانه نیاز دارند.

محمدی رسانه را حلقه واسط بین دولت و مردم دانست و تاکید کرد: با وجود بهره‌مندی بخش خصوصی از رسانه‌، این بهره‌مندی در بخش دولتی کمرنگ است.

محمدی نقد منصفانه را انتظار خود از رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: اطلاع‌رسانی توام با امیدبخشی دیگر انتظار مسوولان از رسانه‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان در شاخص‌های مانند افزایش بهره‌وری و افزایش سرمایه‌گذاری رتبه برتر را کسب کرده است، ادامه داد: این موفقیت‌ها نوید بخش تحقق اهداف تعیین شده برای اقتصاد استان محسوب می‌شود.

وی به احیای ۶۴ واحد تعطیل و همچنین توسعه فازهای جدید در ۸۰ واحد تولیدی اشاره و تصریح کرد: این اقدامات اشتغال و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده افزایش داده است، 

محمدی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری‌های جدید محدود به تکمیل زنجیره تولید و ارزش افزوده صنایع فعال در استان شده است، تصریح کرد: در این رابطه شرکت‌های معروف در حوزه سرمایه‌گذاری از جمله خاتم، کوثر، فرمان ۱۰۰ امام و ... برای فعالیت دعوت شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان افزود: زنجان در نرخ اشتغال، نرخ مشارکت اقتصادی و نرخ بیکاری وضعیت خوبی را در سطح کشور دارد و رتبه نخست را کسب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ارائه موفقیت‌ها به معنی نبود مشکل نیست، تصریح کرد: استان در آمار بیکاری تحصیل‌کرده‌ها وضعیت مطلوبی ندارد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول