اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ابراز نگرانی منصوریان از وضعیت چمن استادیوم انزلی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز نگرانی از وضعیت زمین چمن استادیوم سیروس قایقران بندرانزلی گفت: در سال گذشته که به انزلی آمدیم این ورزشگاه از زمین چمن بسیار خوبی برخوردار بود ولی اکنون در وضعیت مناسبی قرار ندارد که ذهن ما را درگیر کرده است.

ابراز نگرانی منصوریان از وضعیت چمن استادیوم انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه این شهر بندرانزلی و گیلان فوتبالیست‌های زیادی را تقدیم کشور کرده است، اظهار کرد: قدمت فوتبال در گیلان و انزلی به سالیان دور باز می‌گردد و این شهر در گذشته فوتبالیست‌های خوب و ملی مانند زنده یاد سیروس قایقران، آقایان صالح نیا، غفور جهانی و غیره را به فوتبال آسیا معرفی کرده است. 

وی با قدردانی از زحمات سرمربی سابق و مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: به پژمان نوری و مازیار زارع خسته نباشید می‌گویم که واقعا پارسال زحمت کشیدند و فردا هم روبه‌روی مهدی تارتار هستیم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز نگرانی از وضعیت زمین چمن استادیوم سیروس قایقران بندرانزلی افزود: در سال گذشته که به انزلی آمدیم این ورزشگاه از زمین چمن بسیار خوبی برخوردار بود ولی اکنون در وضعیت مناسبی قرار ندارد که ذهن ما را درگیر کرده است، لذا امیدوارم اینکه ضعف به زودی برطرف شود. 

منصوریان با بیان اینکه ۲ بازی گذشته تیم فوتبال ملوان انزلی مقابل ذوب آهن و استقلال تهران را به خواب آنالیز کردیم، تصریح کرد: عملکرد ملوان مقابل استقلال را آنالیز کردیم که فوق‌العاده نمایش خوبی داشتند و در هفته اول نیز عملکرد قابل قبولی ارائه دادند، ما هم در شرایطی هستیم که باید در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم و هواداران خوبمان را از وضعیت جدول راضی نگه داریم. 

به گفته وی، به دور از هر نتیجه‌ای امیدوارم هواداران بهترین بازی را ببینند و فکر می‌کنم با آب و هوای انزلی در مسابقه فردا، روز بسیار متبوع و خوبی است و امیدوارم مثل هوای امروز و فردا، مسابقه ما هم همین قدر زیبا باشد. 

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز چهارشنبه یک شهریور ساعت ۱۹:۳۰ میزبان تیم فوتبال خوزستان خواهد بود.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول