اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فعالیت موکب امام خامنه ای در روستای چهواز پارسیان آغاز شد

موکب امام خامنه ای به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج و با همکاری اهالی روستای چهواز در شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان خدمات رسانی خود را آغاز کرده است.

فعالیت موکب امام خامنه ای در روستای چهواز پارسیان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، موکب امام خامنه ای از جمله موکب هایی است که به همت کانون فرهنگی هنری و با همکاری و مشارکت اهالی و خیرین در مسیر حرکت زائران اربعین به سمت مرز شلمچه در روستای چهواز شهرستان پارسیان برپا شده است.

این موکب خدمات رفاهی، فرهنگی و خدماتی به زائران حسینی ارائه می‌دهد و اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم دعا و عزاداری، اسکان، پذیرایی شامل صبحانه، ناهار، شام، میان وعده، چای، شربت، آب جوش، یخ، اینترنت رایگان، یخ در بهشت، ایستگاه شارژ موبایل، غرفه کودک، مسابقه و برنامه های فرهنگی بخشی از خدمات آن است.

در موکب امام خامنه ای امکان اسکان برای زائران خواهر و برادر فراهم است و از امروز 31 مرداد تا 20 شهریور میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود.
این موکب در مسیر تردد زائرین از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان واقع شده است و زوار اربعین برای اسکان و پذیرایی می توانند با شماره تلفن های ۰۹۱۷۳۶۲۱۸۵۹و ۰۹۱۷۷۶۲۷۷۹۴ تماس بگیرند.

روستای چهواز در ۴۲ کیلیومتری شرق شهرستان پارسیان قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول