اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم تقویت حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی ویژه مسافران اربعین

استاندار یزد با بیان این که موکب ها باید با سرعت بیشتری در مرزهای ایران و کشور عراق برپا شوند، گفت: تقویت سیستم حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی از جمله اولویت های اجرایی دست اندرکاران ستاد اربعین در سال جاری است.

لزوم تقویت حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی ویژه مسافران اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی عصر امروز در نشست ستاد اربعین استان که با حضور مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: تصمیماتی که در این جلسات گرفته می شود باید با در نظر گرفتن شان زوار باشد و همه توان خود را بکار گیریم تا بهترین خدمات ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت آغاز بکار فعالیت ستاد اربعین در استان یزد، افزود: موکب‌ها باید با سرعت عمل بیشتری فعالیت خود را اجرایی و نسبت به برپایی موکب‌ها در مرزهای ایران و عراق و همچنین در کشور عراق نیز اقدام شود.

استاندار یزد با بیان این‌که برای اربعین امسال ساماندهی و تقویت سیستم حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: اطلاع رسانی مستمر و دقیق به مردم از دیگر الزامات اجرایی است که باید بیش از پیش در دستور کار دست‌اندرکاران ستاد اربعین قرار گیرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: فعالیت در ستاد اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به زوار، توفیقی الهی و افتخاری بزرگ است که خداوند به ما عطا کرده و باید لحظه به لحظه این فرصت را قدر بدانیم.

وی در پایان سخنان خود با بیان این‌که فضای شهر نیز باید اربعینی شود، تصریح کرد: می‌طلبد شهرداری‌ها در این خصوص اقدامات بیشتری داشته باشد.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول