اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دلیل قطعی آب شرب ۵ روستای سنقرو کلیایی چه بود؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از رفع مشکل کم‌آبی و افت فشار مجتمع قروه شهرستان سنقر از طریق تعویض الکتروپمپ چاه مجتمع خبر داد.

دلیل قطعی آب شرب ۵ روستای سنقرو کلیایی چه بود؟

رضا داودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داد: در پی اطلاع از قطعی و افت فشار آب در روستاهای مجتمع قروه در شهرستان سنقر،  پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط اکیپ حوادث و اتفاقات مشاهده شد که الکتروپمپ چاه مجتمع به دلیل پایین آمدن سطح آب زیرزمینی و قرار گرفتن آن در رسوبات دچار نقص فنی شده است. 
 
وی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با انبار مرکزی شرکت و پیمانکار تأسیسات، یک دستگاه الکتروپمپ تهیه و نصب شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: علاوه بر تعویض الکتروپمپ، اقداماتی از جمله عایق‌کاری تجهیزات برقی، جوشکاری و برش کاری جهت بهسازی تاسیسات و بهبود روند آبرسانی انجام شده است.

وی گفت: چاه مجتمع قروه تامین کننده آب ۵ روستا شورآباد، غیاث‌آباد، خنجر‌آباد، قروه و نخودتپه با ۴۵۲ مشترک و یک هزار و ۸۱۰ نفر جمعیت می‌باشد.

*پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آبرسانی میرآباد در ثلاث باباجانی 

داودی در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای به پروژه آبرسانی میرآباد در شهرستان ثلاث باباجانی داشت و اظهار کرد: پروژه آبرسانی بانی‌عزیز به میرآباد تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت کاری داشته و با برآورد‌های صورت گرفته تا اواخر مهرماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.

وی عملکرد پیمانکار پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: درحال حاضر کار جوشکاری و لوله‌گذاری پروژه به‌طول ۷.۳ کیلومتر به طور کامل انجام شده و پیمانکار برق ایستگاه نیز معرفی شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای این پروژه ۵ مخزن ذخیره آب و یک مخزن پمپاژ به همراه ایستگاه پمپاژ در نظر گرفته شده که تاکنون احداث ۳ مخزن ذخیره به اتمام رسیده و احداث ایستگاه پمپاژ به همراه ۲ مخزن باقی‌مانده نیز همزمان شروع شده و پیشرفت خوبی دارد.

وی افزود: وقفه در کار لوله‌گذاری در ماه گذشته به دلیل عبور مسیر لوله از داخل زمین زراعی بوده و جوشکاری به علت امکان آتش‌سوزی در گندمزارها متوقف و پس از برداشت گندم مجددا شروع شده و هم اکنون نیز به اتمام رسیده است. 

داودی در پایان، تصریح کرد: پروژه آبرسانی میرآباد تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته و ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز به یاری خداوند و همت پرسنل آبفا استان طی دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول