اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جلسه بررسی مصوبات حوزه راه و شهرسازی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور به آذربایجان غربی در حوزه راه و شهرسازی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسوولان وزرات راه و شهرسازی برگزار شد.

جلسه بررسی مصوبات حوزه راه و شهرسازی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور به آذربایجان غربی در حوزه راه و شهرسازی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسوولان وزرات راه و شهرسازی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، بر اهتمام ویژه این اداره کل بر جذب کامل اعتبارات تخصیصی و اجرای هر چه سریعتر مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید کرد.

سید محسن حمزه لو افزود: این اداره کل طبق برنامه زمانبندی تا اربعین امسال ۵۶ کیلومتر راه و بزرگراه را به بهره برداری خواهد رساند و در باتوجه به فعالیت جهادی مدیران و کارکنان اداره کل و پیمانکاران استان تا اتمام سال جاری بیش از ۲۰۰ کیلومتر راه و بزرگراه را نیز به بهره برداری برساند.

وی ادامه داد: این پروژه ها در محورهای مختلف شمال و جنوب استان با ۴۰ کارگاه راهسازی فعال بوده و موجب تسهیل در رفت و آمد عموم و تکمیل زیرساختارهای استان می شود.

وی گفت: تخصیص ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بخش های حمل و نقل آذربایجان غربی در مصوبات سفر ریاست جمهوری نشان از اهمیت توسعه راه های ارتباطی بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول